Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC Desire HD bluetooth audio streaming in Auris Hybride

Pagina: 1
Acties:

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:20
Heeft iemand hier op het forum een Toyota Auris hybride Executive met bluetooth streaming(TNS 510 dvd nav) geprobeerd icm een HTC Desire HD?

De specificaties komen overeen.

Auto
• Bluetooth®-specificaties:
Versie: 1.1 of hoger (Aanbevolen:
Versie: 2.0 + EDR of hoger)
• Volgende profielen:
• A2DP (Geavanceerd Audiodistributieprofiel)
Ver.1.0
• AVRCP (Audio/Video-afstandsbedieningsprofiel)
Ver. 1.0 of hoger
(Aanbevolen: Ver. 1.3 of hoger)

Telefoon
•Bluetooth® 2.1 with Enhanced Data Rate
•A2DP for wireless stereo headsets
•FTP and OPP (object push) for file transfer
•Other supported profiles: AVRCP, GAP, GOEP, HFP, HSP, PBAP, SPP, Service Discovery Application Profile

Helaas blijkt het niet mogelijk om meerdere telefoonnummers tegelijk naar de nav module te zenden, dit is niet zo heel erg.
Wat ik erger vind is dat de folders en tracknummers niet worden weergegeven via bluetooth streaming.
Ik weet dat het kan want heb het werkend gezien icm met een iPhone 4.

Eventueel zou ik via de aux een iPod shuffle kunnen aansluiten, is het dan wel mogelijk om de iPod als folder te benaderen inc alle info?

De dealer weet ook niet exact te melden of het kan. Dus graag ervaringsdeskundigen.... ;)

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:03
De TNS 510 is trouwens de dealeroptie. Op de executive zit de fabrieksoptie. Die is iets anders. Maar goed ik heb een gewone Desire en een Auris Exec. Hier lukt het mij ook niet om de trackinfo op mijn dipslay te krijgen. Ik heb dit trouwens met geen enkele Android nog gezien, misschien is het de implementatie in Android. Bij iOs heb ik het pas gezien vanaf iOS 5 (iPad), dus misschien dat het daar is aangepast.

Voor het verzenden van contacten gebruik ik: http://nl.appbrain.com/ap...nsfer/it.medieval.blueftp Is alles in 1 keer over :)

• Worker123
Top! Ik ga straks proberen met de app die je aangeeft.

Dat ik de tracklisting heb gezien was met een iPhone 4 met iOS 4 nog, was enkele maanden geleden.

Is de iPod op de AUX dan een optie die te overwegen is en iets toevoegt?

• Worker123
korte vraag, hoe selecteer je in de app de contacten om te verzenden?

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:03
Menu > contacten versturen :)

Een aux aansluiting voegt tov bluetooth niks toe, je kan geen volgende vorige nummer selecteren.

• Worker123
L-VIS schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:17:
Menu > contacten versturen :)

Dit had ik reeds gevonden, maar moet ie wel connected zijn bedacht ik me achteraf... :)

Een aux aansluiting voegt tov bluetooth niks toe, je kan geen volgende vorige nummer selecteren.

Ook niet met een iPod?

• Worker123
werkt perfect!
Pagina: 1