Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ik heb sinds vanmorgen geen data verbinding meer met mijn smartphone (kan wel bellen), heb inmiddels gecheckt bij andere Vodafone gebruikers hier op mijn werk en ook zij hebben deze storing (ligt dus niet aan mijn toestel).
Het gaat om de plaatsen Oud-Beijerland (sowieso verschrikkelijke ruk dekking doordat ze maanden geleden een mast hebben weggehaald daar, klachten daarover wordt niet op gereageerd :() en Capelle aan den IJssel...en alles wat daartussen zit aangezien ik de rit hier naar toe ook geen verbinding had.

EDIT: En op magische wijze heb ik opeens weer verbinding na meer dan 4 uur geen verbinding te hebben gehad. :(

EDIT2: En weg is mijn verbinding weer...

EDIT3: En de klantenservice op 0900-0940 geeft een in gesprek toon. _/-\o_

EDIT4: Klantenservice aan de lijn gehad. Precies waar ik hier ziet was een spikkeltje te zien van een storing, maar het moet zo weer opkomen hoor...sure duurt slechts van 5:30 vanmorgen. Ga zo maareens een brief schrijven naar Vodafone...aantal klachten wat ik over ze heb is nu echt genoeg. :(

[ Voor 33% gewijzigd door -TheNose- op 14-11-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yobby
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:12
Ik had vanochtend 7:30 helemaal geen verbinding met vodafone. Telefoon uit&aan maakte niet uit.
Maar toen ik om 8 uur weer keek, was het weer oké. Sindsdien goed gebleven hier in Zeeland.

Yobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Hier is het nog steeds zo dood als een pier. Uiteindelijk ben ik door de aardige dame afgescheept met...de storing is alweer aan het opstarten en start nog maals de telefoon opnieuw (simkaart eruit-erin), terwijl ze kon zien dat ik dat al meerdere malen gedaan had.

Nogmaals ze was bijzonder vriendelijk deze Limburgse dame, heb er alleen niets aan gehad. :P

EDIT: Net weer gebeld...instellingen van mijn telefoon nagelopen, stond allemaal goed, network reset zou gedaan worden. En nog steeds niks nada. Wat een gepruts zeg, niet te geloven.

[ Voor 20% gewijzigd door -TheNose- op 14-11-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-10 15:54
Hier ook al geen bereik, er zijn werkzaamheden (al 3 dagen). Nu ook geen 3G / internettoegang. Mijn collega's ook niet en die zitten ook bij Vodafone. Lekker dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Heb je die mast in Oud-Beijerland echt zien verdwijnen of is er gewoon een storing op die mast waardoor hij niet meer uitzendt? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Zelfs in Dordrecht -.-''.

Het is heel traag of werkt helemaal niet.:(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kicken van oude storing-topics zien we liever niet, zie ookhet lokale beleid.

*dicht*

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.