Ik heb sinds vanmorgen geen data verbinding meer met mijn smartphone (kan wel bellen), heb inmiddels gecheckt bij andere Vodafone gebruikers hier op mijn werk en ook zij hebben deze storing (ligt dus niet aan mijn toestel).
Het gaat om de plaatsen Oud-Beijerland (sowieso verschrikkelijke ruk dekking doordat ze maanden geleden een mast hebben weggehaald daar, klachten daarover wordt niet op gereageerd
) en Capelle aan den IJssel...en alles wat daartussen zit aangezien ik de rit hier naar toe ook geen verbinding had.
EDIT: En op magische wijze heb ik opeens weer verbinding na meer dan 4 uur geen verbinding te hebben gehad.
EDIT2: En weg is mijn verbinding weer...
EDIT3: En de klantenservice op 0900-0940 geeft een in gesprek toon.
EDIT4: Klantenservice aan de lijn gehad. Precies waar ik hier ziet was een spikkeltje te zien van een storing, maar het moet zo weer opkomen hoor...sure duurt slechts van 5:30 vanmorgen. Ga zo maareens een brief schrijven naar Vodafone...aantal klachten wat ik over ze heb is nu echt genoeg.
Het gaat om de plaatsen Oud-Beijerland (sowieso verschrikkelijke ruk dekking doordat ze maanden geleden een mast hebben weggehaald daar, klachten daarover wordt niet op gereageerd
EDIT: En op magische wijze heb ik opeens weer verbinding na meer dan 4 uur geen verbinding te hebben gehad.
EDIT2: En weg is mijn verbinding weer...
EDIT3: En de klantenservice op 0900-0940 geeft een in gesprek toon.
EDIT4: Klantenservice aan de lijn gehad. Precies waar ik hier ziet was een spikkeltje te zien van een storing, maar het moet zo weer opkomen hoor...sure duurt slechts van 5:30 vanmorgen. Ga zo maareens een brief schrijven naar Vodafone...aantal klachten wat ik over ze heb is nu echt genoeg.
[ Voor 33% gewijzigd door -TheNose- op 14-11-2011 11:19 ]