Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds dit weekend ben ik in het bezit van een Samsung UE46D5610 televisie. Vanochtend de televisie uit zijn doos gehaald en opgesteld. Na het instellen van de CI+ adapter (Ziggo) kon ik gemakkelijk TV kijken. Ook het verbinden met het netwerk ging eenvoudig.
Helaas bleef het niet zo. Na tien minuten kreeg de TV voor het eerst verticale gekleurde strepen over heel het scherm, en hierbij was de televisie ook niet meer te bedienen. Deze startte zich vanzelf weer op. In de hoop dat het een incident zou zijn maar weer verder gaan kijken. Maar helaas, de TV 'crasht' nu bij regelmaat, vooral als ik bezig ben met 3D of Smarthub.
Zou dit een probleem met de voeding kunnen zijn of zeggen jullie direct Samsung/Mediamarkt bellen?
Herkent iemand dit?

Alvast bedankt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Kijk eerst eens of je je tv kan updaten met een nieuwere firmware.

Als dat niet helpt.. probeer te achterhalen wat het probleem veroorzaakt zodat je bij terugbrengen naar de mediamarkt kan laten zien wat het probleem is. Samsung bellen is leuk, dan zit je straks met een gerepareerde tv, maar mediamarkt is verplicht om de garantie te verlenen (laat je niet afschepen) en zorg ervoor dat je een nieuwe mee krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 13-11-2011 22:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn geen nieuwe firmware updates te downloaden voor de TV, dus dat zou goed moeten zitten. Ik ga morgen maar eens bellen met de Mediamarkt. Wat exact het probleem veroorzaakt heb ik echter nog niet kunnen ontdekken.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-02 11:39

mr.paaJ

generatie cmd+z

Het gebeurt op alle bronnen? Gewoon even terug langs de winkel (liefst zsm, maar in ieder geval binnen de 14 dagen omruilperiode), en misschien een filmpje maken met je mobiel (?) voor de zekerheid want je zult net zien dat het daar niet gebeurt.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt niet wanneer ik gewoon digitaal TV kijk, maar wel in SmartHub bijvoorbeeld de 3D explorer gebruik of een webpagina open. De onregelmatigheid waarmee de TV crasht lijkt op die van een blue screen in Windows.

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 03:33
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:57:
Er zijn geen nieuwe firmware updates te downloaden voor de TV, dus dat zou goed moeten zitten. Ik ga morgen maar eens bellen met de Mediamarkt. Wat exact het probleem veroorzaakt heb ik echter nog niet kunnen ontdekken.
Firmware kan er wel zijn hoor, kan je eens kijken welke frmware je erop hebt staan? kanje vinden onder menu support contact samsung.

aangezien de UE46D6510 gewoon zelfde is als de 6500 de 10 geeft alleen aan dat het landen versie is inplaats van europesche versie.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:22:
Het gebeurt niet wanneer ik gewoon digitaal TV kijk, maar wel in SmartHub bijvoorbeeld de 3D explorer gebruik of een webpagina open. De onregelmatigheid waarmee de TV crasht lijkt op die van een blue screen in Windows.
Gewoon even mee teruggaan. Waarschijnlijk heb je simpelweg een DOA ontvangen. Als de tv dan omgeruild wordt zal het probleem opgelost worden :).
Pagina: 1