Hallo allemaal,
Ik heb een casus waar ik jullie hulp/deskundigheid goed bij kan gebruiken.
Het gaat om het volgende. Ik wil de volgende apparaten op elkaar aansluiten:
- PS3 (wordt gebruikt voor games, dvd, etc);
- TV (moet nog gekocht worden);
- UPC mediabox;
- Home cinema set (moet nog gekocht worden).
Zoals ik hierboven beschrijf kijk ik films, speel ik games en kijk ik ook bijvoorbeeld voetbal via de tv. Ik wil hierbij het beeld, maar ook zeker het geluid goed naar voren laten komen. Hiervoor heb ik eigenlijk 2 vragen:
Vraag 1: Hoe kan ik deze apparaten het beste op elkaar aansluiten zodat ik het beste beeld en geluid heb? (ik wil PS3 geluid maar ook het geluid van de tv via home cinema set). Welk apparaat moet ik via welke bekabeling waarop aansluiten?
Vraag 2: hebben jullie tips voor welke home cinema set hier het beste bij past? Hoeft wat mij betreft geen volledige alles in 1 set te zijn, losse onderdelen aanschaffen is ook prima, als dit beter is.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en tijd.
Ik heb een casus waar ik jullie hulp/deskundigheid goed bij kan gebruiken.
Het gaat om het volgende. Ik wil de volgende apparaten op elkaar aansluiten:
- PS3 (wordt gebruikt voor games, dvd, etc);
- TV (moet nog gekocht worden);
- UPC mediabox;
- Home cinema set (moet nog gekocht worden).
Zoals ik hierboven beschrijf kijk ik films, speel ik games en kijk ik ook bijvoorbeeld voetbal via de tv. Ik wil hierbij het beeld, maar ook zeker het geluid goed naar voren laten komen. Hiervoor heb ik eigenlijk 2 vragen:
Vraag 1: Hoe kan ik deze apparaten het beste op elkaar aansluiten zodat ik het beste beeld en geluid heb? (ik wil PS3 geluid maar ook het geluid van de tv via home cinema set). Welk apparaat moet ik via welke bekabeling waarop aansluiten?
Vraag 2: hebben jullie tips voor welke home cinema set hier het beste bij past? Hoeft wat mij betreft geen volledige alles in 1 set te zijn, losse onderdelen aanschaffen is ook prima, als dit beter is.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en tijd.