Verwijderd
Verwijderd
Om dat je zo bedroeft bent heb ik hier iets om je op te fleuren
Ik word er in in ieder geval blijer van
Verwijderd
KWIJL.Op woensdag 21 maart 2001 20:43 schreef AMADEUZ het volgende:
Treurig.....een beetje mensen de stuipen op het lijf jagen.
Om dat je zo bedroeft bent heb ik hier iets om je op te fleuren
[afbeelding]
Ik word er in in ieder geval blijer van
Ik word er in iedergeval wel vrolijk van.
Het ding is 3 weken oud daar hoort dus nog wel garantie op te zitten. Ook als je ermee overgeklokt hebt gewoon proberen soms kunnen ze dat niet zienOp woensdag 21 maart 2001 20:28 schreef Plague het volgende:
Gecondoleerd.... ik zit er eigenlijk niet mee....dit gebeurd toch alleen bij de mensen die teveel geld hebbe en zo een nieuwe kenne kope....
Ikke ook, maar ik had het kunnen weten, er staan immers alleen Tech-forums in de tracker...Op woensdag 21 maart 2001 20:33 schreef Steven_NL het volgende:
Ik schrok me rot toen ik je Topic Title las... Ut was via active topics dus ik had niet door dat het in P&M stond
mischien een beetje te snel geoordeeld, maar lees het onderstaande, was een replay op een draad over tatoeages...
==========================================
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 09 maart 2001 09:20 schreef Ohjajoh het volgende:
en je tattoo neem je voor jezelf niet voor anderen..
--------------------------------------------------------------------------------
Nee!, althans in mijn situatie niet.
Ik heb de mijne laten zetten als nagedachtenid aan een van de beste maat van mij.. We zouden samen gaan, maar de dag ervoor is die aangerenden door een auto. niet zijn schuld.
Ik heb hem nog in het ziekenhuis mogen zien, omdat die steeds naar mij vroeg. van zijn ouders mocht ik eerst erheen. Ik was daar en hij wist zelf al dat die niet lang meet had, hij vertelde dan ook dat hij het graag zou zien dat ik wel nog een ging zetten. op de vraag wat had jij dan genomen antwoorde die een rood roosje met 2 zwarte blaadjes.
Een paar seconden later klonk er alarm van de monitorigs apparatuur.. En zijn ouders kwamen huilend de kamer binnen.....
...
op de begrafenis, 3 dagen later liep ik met een basket bal shirt in midden winter met op mijn rechboven arm een rood roosje van 9 centimeter, en 2 zwarte blaadjes...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Nee!, althans in mijn situatie niet.
Ik heb de mijne laten zetten als nagedachtenid aan een van de beste maat van mij.. We zouden samen gaan, maar de dag ervoor is die aangerenden door een auto. niet zijn schuld.
Ik heb hem nog in het ziekenhuis mogen zien, omdat die steeds naar mij vroeg. van zijn ouders mocht ik eerst erheen. Ik was daar en hij wist zelf al dat die niet lang meet had, hij vertelde dan ook dat hij het graag zou zien dat ik wel nog een ging zetten. op de vraag wat had jij dan genomen antwoorde die een rood roosje met 2 zwarte blaadjes.
Een paar seconden later klonk er alarm van de monitorigs apparatuur.. En zijn ouders kwamen huilend de kamer binnen.....
...
op de begrafenis, 3 dagen later liep ik met een basket bal shirt in midden winter met op mijn rechboven arm een rood roosje van 9 centimeter, en 2 zwarte blaadjes...
btw doe koeling was super ding is niet boven de 25 graden geweest(kamertemp)
en nee ik ben niet iemand die het allemaal makkelijk kan missen
En ja het is wel mobos en de rest, dus daar heb je 100% gelijk in, maar schrok gewoon ff.. toen ik het las.. sorry dat ik je een lul noemde (heb het niet weggehaald, want dat vond ik achterbaks)..
Maare dat word een nieuwe vriendje halen
hobby kost geld, en ja daar gaat ff een slordige meiers voor je een nieuwe hebt..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Dan waren er wat betere/positievere reacties op gekomen
Maar voor mij is m'n PC(lees custom-environment) ook heel belangrijk, ik voel mijn PC een beetje als mijn partner
En het is dan ook niet fijn om op de PC cq in de omgeving van een ander te werken.
vb: edit effetikken
Is bij mij: emacs effetikken
Maar bij veel mensen: vi effetikken
Reuze irri als je weer eens sneller dan je schaduw zonder opletten een bestandje edit
Powered bij meergranenbrood.
Dit topic is gesloten.
![]()