Toon posts:

mijn vriendje is dood

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
r.i.p

amd1200

wat een kwaliteit bij amd nog geen 3 weken oud

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38

jep

mijn intels doen 't allemaal :)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gecondoleerd.... ik zit er eigenlijk niet mee.... :P dit gebeurd toch alleen bij de mensen die teveel geld hebbe en zo een nieuwe kenne kope.... :P

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
moet je maar fatsoenlijke cooling erop zetten, en geen silentcool geval f zo.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:01
Ik schrok me rot toen ik je Topic Title las... Ut was via active topics dus ik had niet door dat het in P&M stond |:(

Verwijderd

jij ook al...d8 dat ik weer iemand moest condoleren...alhoewel ik niet precies weet wat voor vrienden je hebt, en met een tb1200 niet veel beter afbent...:+

Verwijderd

Treurig.....een beetje mensen de stuipen op het lijf jagen.

Om dat je zo bedroeft bent heb ik hier iets om je op te fleuren >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.page3.com/wallpaper/img/0803_holly_thumb.jpg

Ik word er in in ieder geval blijer van :+

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 20:43 schreef AMADEUZ het volgende:
Treurig.....een beetje mensen de stuipen op het lijf jagen.

Om dat je zo bedroeft bent heb ik hier iets om je op te fleuren >:)
[afbeelding]

Ik word er in in ieder geval blijer van :+
KWIJL. :9~
Ik word er in iedergeval wel vrolijk van. >:)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok die is toch dood dus kunne jullie hier ff kijke?? [topic=147978] :)

dit is wel heel brutaal!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:45

Metten

ik hou het graag simpel

Op woensdag 21 maart 2001 20:28 schreef Plague het volgende:
Gecondoleerd.... ik zit er eigenlijk niet mee.... :P dit gebeurd toch alleen bij de mensen die teveel geld hebbe en zo een nieuwe kenne kope.... :P
Het ding is 3 weken oud daar hoort dus nog wel garantie op te zitten. Ook als je ermee overgeklokt hebt gewoon proberen soms kunnen ze dat niet zien :)

• Frank Timmer
  • Laatst online: 21:18
Op woensdag 21 maart 2001 20:33 schreef Steven_NL het volgende:
Ik schrok me rot toen ik je Topic Title las... Ut was via active topics dus ik had niet door dat het in P&M stond |:(
Ikke ook, maar ik had het kunnen weten, er staan immers alleen Tech-forums in de tracker... |:(

• PsYgHo
  • Laatst online: 01:30
lul! (exuses daarvoor) gebruik in vervolg een ander naam voor je topic |:(

mischien een beetje te snel geoordeeld, maar lees het onderstaande, was een replay op een draad over tatoeages...
==========================================
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 09 maart 2001 09:20 schreef Ohjajoh het volgende:
en je tattoo neem je voor jezelf niet voor anderen..
--------------------------------------------------------------------------------

Nee!, althans in mijn situatie niet.
Ik heb de mijne laten zetten als nagedachtenid aan een van de beste maat van mij.. We zouden samen gaan, maar de dag ervoor is die aangerenden door een auto. niet zijn schuld.
Ik heb hem nog in het ziekenhuis mogen zien, omdat die steeds naar mij vroeg. van zijn ouders mocht ik eerst erheen. Ik was daar en hij wist zelf al dat die niet lang meet had, hij vertelde dan ook dat hij het graag zou zien dat ik wel nog een ging zetten. op de vraag wat had jij dan genomen antwoorde die een rood roosje met 2 zwarte blaadjes.
Een paar seconden later klonk er alarm van de monitorigs apparatuur.. En zijn ouders kwamen huilend de kamer binnen.....
...
op de begrafenis, 3 dagen later liep ik met een basket bal shirt in midden winter met op mijn rechboven arm een rood roosje van 9 centimeter, en 2 zwarte blaadjes...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Nee!, althans in mijn situatie niet.
Ik heb de mijne laten zetten als nagedachtenid aan een van de beste maat van mij.. We zouden samen gaan, maar de dag ervoor is die aangerenden door een auto. niet zijn schuld.
Ik heb hem nog in het ziekenhuis mogen zien, omdat die steeds naar mij vroeg. van zijn ouders mocht ik eerst erheen. Ik was daar en hij wist zelf al dat die niet lang meet had, hij vertelde dan ook dat hij het graag zou zien dat ik wel nog een ging zetten. op de vraag wat had jij dan genomen antwoorde die een rood roosje met 2 zwarte blaadjes.
Een paar seconden later klonk er alarm van de monitorigs apparatuur.. En zijn ouders kwamen huilend de kamer binnen.....
...
op de begrafenis, 3 dagen later liep ik met een basket bal shirt in midden winter met op mijn rechboven arm een rood roosje van 9 centimeter, en 2 zwarte blaadjes...
:'( Kijk daar kan ik nu wel om janken. Trouwens nog gecondoleerd.

Verwijderd

Topicstarter
ja volgende keer een ander topic onder werp maar bedenk wel dat dit een proc+mobo forum is

btw doe koeling was super ding is niet boven de 25 graden geweest(kamertemp)

en nee ik ben niet iemand die het allemaal makkelijk kan missen

• PsYgHo
  • Laatst online: 01:30
ach was een paar jaar geleden al, dus kan er wel over praten hoor, maar las het ff terug en dacht, ai, wel erg bot en mischien niet begrijpbaar.. vandaar ff de edit vond ik wel zo netjes..

En ja het is wel mobos en de rest, dus daar heb je 100% gelijk in, maar schrok gewoon ff.. toen ik het las.. sorry dat ik je een lul noemde (heb het niet weggehaald, want dat vond ik achterbaks)..

Maare dat word een nieuwe vriendje halen >:)
hobby kost geld, en ja daar gaat ff een slordige meiers voor je een nieuwe hebt..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 11:54

picobyte

MhIHIHI!

Had de titel van dit topic verwisseld met de inhoud.
Dan waren er wat betere/positievere reacties op gekomen :)

Maar voor mij is m'n PC(lees custom-environment) ook heel belangrijk, ik voel mijn PC een beetje als mijn partner :)
En het is dan ook niet fijn om op de PC cq in de omgeving van een ander te werken.
vb: edit effetikken
Is bij mij: emacs effetikken
Maar bij veel mensen: vi effetikken
Reuze irri als je weer eens sneller dan je schaduw zonder opletten een bestandje edit |:(

Powered bij meergranenbrood.

• Bulldog
  • Niet online
Helaas, mijn kip is vanmiddag ook overleden aan een hartstilstand ;(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.