Portable hard disk met SD-kaart slot bestaat het?

Pagina: 1
Acties:

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-02 12:21
Hallo,

Ik zoek een portable harde schijf waar ik mijn Sd-kaartje gewoon in kan doen en dan zonder de computer er bij nodig te hebben de files naar de hardeschijf kopieert.
Ik kan er niet veel over op internet vinden, weet hier misschien iemand er meer van?

Of moet ik toch echt een goedkope laptop gaan kopen om dit te realiseren?

Alvast bedankt!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Thinktank (of zoiets) - vooral gebruikt voor foto's onderweg te backuppen (door fotograven uiteraard)

google away!

check ook even bij fotografie en video subforum voor eventuele storage topics

[ Voor 31% gewijzigd door diedazz op 13-11-2011 20:38 ]

Get Airflow, save the world.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 16:47

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Imagetank

This footer is intentionally left blank

• Marcjeno1
Hmm.. als ik op Imagetank google krijg ik allemaal producten uit 2008 enzo die nergens meer leverbaar zijn. Het is wel precies wat ik zoek!

Iemand die nog wat anders weet?

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:49

Marc H

- - Is wakker - -

Been there, done that :)

Ik heb er vroeger een gehad, maar ook toen al vrij omslachtig in gebruik. Ik heb de mijne twee keer gebruikt, en is daarna in een kast verdwenen. Onder andere omdat de accu die al na een paar kopieën leeg waren, ook wel eens op internet gelezen dat kaartjes die om een of andere redenen niet volledig gekopieerd werden.

Tegenwoordig gebruikt geen enkele fotograaf ze meer. SD/CF is qua opslag zo groot, en zo voordelig, dat voor de meesten het simpeler is om gewoon een kaartje extra aan te schaffen. voor opslag tijdens vakantie gebruiken een netbookje of een volledige laptop.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:12
Marcjeno1 schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:50:
Hmm.. als ik op Imagetank google krijg ik allemaal producten uit 2008 enzo die nergens meer leverbaar zijn. Het is wel precies wat ik zoek!

Iemand die nog wat anders weet?
http://www.mobile-harddis...6c55addf25c60ea06a996214b

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:44
Voor dat geld kun je ook een netbookje aanschaffen. Kan je meer mee en als het past zou ik daarvoor kiezen.

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-12-2025
Had vroeger een X-drive pro, rete handig als je op vakantie je kaartje wilde kopieren van je camera.
Zat een HDD in en een reeks aan kaartlezers.

Ik vond deze nog, http://www.vosonic.com/pr...?PA=feature&kind=1&id_1=4

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 21:14

iMars

Full time prutser

Hij is al genoemd, maar ik heb deze: http://www.nextodi.com/ en dan met een 500GB hdd erin. Ideaal!

Koop hier mijn P1 reader :)

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-01 09:45
Ik gebruik zelf een Hyperdrive Album. Het grote voordeel van dit ding is dat hij 'incremental back-ups' kan draaien. Dat houdt in dat hij enkel de nieuwe files van je SD kaart kopieert ipv iedere keer een volledige back-up. Dit bespaart je een hoop tijd. Let hier dus op bij de aanschaf van 'n image tank.

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:12
tweakG5 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:14:
[...]

Voor dat geld kun je ook een netbookje aanschaffen. Kan je meer mee en als het past zou ik daarvoor kiezen.
Dat weet ik je zal wel gek zijn als je zo'n ding koopt voordat geld. :S
Maar de TS vroeg om een imagetank en dat zijn er 2. :P

• Marcjeno1
Ja, ik heb inmiddels gewoon een netbookje gekocht voor 200 euro. Echt maf dat die dingen zo goedkoop zijn als je het vergelijkt met zo'n imagetank. Hier heb je gelijk een goed scherm waar je de foto's kan bekijken enz. Het is dan wel iets groter dan zo'n tank maar je kan er toch iets meer mee!

Toch nog bedankt voor de reacties!
Pagina: 1