Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer print geen zwart meer

Pagina: 1
Acties:

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:25

Grudgie

PSN: Grudgie7

Topicstarter
Hey,

Ik heb een heel vervelend probleem, mijn printer print geen zwarte tekst meer. Wel andere kleuren, maar als ik een zwarte tekst wil gaan uitprinten heel simpel via word, doet hij helemaal niks.

Ik heb al een nieuwe inktpatroon in gedaan. Paar weken geleden deed die het nog gewoon en qua instellingen heb ik helemaal niks verandert.
Ik snap er echt helemaal niks van!

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:34

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heel leuk dat je printer niet meer print, maar je zegt er zelfs niet bij WELKE printer je hebt.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:25

Grudgie

PSN: Grudgie7

Topicstarter
Mavamaarten schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:21:
Heel leuk dat je printer niet meer print, maar je zegt er zelfs niet bij WELKE printer je hebt.
Canon Inktjet iP4600

• Niet Henk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-10 06:46
Ik betwijfel of iemand dit zonder meer informatie kan oplossen. Zelf zou ik toch maar hem naar de winkel brengen als je garantie hebt, en hem anders gewoon wegdoen. Vaak is reparatie van dit soort printers niet echt de moeite waard, je krijgt over het algemeen bijna even veel geld aan inktcartridges bij de printer als de printer kost, als je een nieuwe koopt.

Je kan altijd ook even problemen met de drivers proberen uit te sluiten, door met een andere computer iets op de printer te printen, maar dit klinkt meer als een defecte printer.

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 22:28
Misschien heel simpel gedacht... maar deinstalleer de drivers, start opnieuw op, installeer de drivers opnieuw, en start even opnieuw op. Dat kan ook nog wel eens helpen.

Doet hij ook niets als je bv vanaf kladblok print? Bij mn vriendin doet word ZELF soms raar bij het printen, en print maar een deel. Dus miss word opnieuw installeren kan een optie zijn, als hij wel bij andere toepassingen normaal print

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:20
Bij de eigenschappen van je printer kan je nog een controlerraster spuitopening afdrukken. Geeft die wel zwart weer? Zoniet -> waarschijnlijk printkop defect/verstopt.
Pagina: 1