Problemen data verbinding KPN iPhone 4 iOS 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nadat ik de iPhone 4 (KPN netwerk) van mijn vriendin heb geupgrade naar iOS 5 (inmiddels ook naar 5.0.1) geeft de dataverbinding problemen.
Onder andere Exchange mail, Gmail en Whatsapp werken wel. Apps als Nu, TVGIDS, Viber en Wordfeud werken niet. Ook niet na het verwijderen en opnieuw installeren.

Alle netwerkinstellingen zijn al eens gereset. APN's portalmmm.nl of iphonekpn (wat standaard is ingevuld) beide geprobeerd, geen verschil.

In de statusbalk is het 3G icoontje aanwezig. Via wifi werkt alles zoals het hoort.

Iemand ditzelfde ervaren?

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 13-11-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:32
Dit soort problemen wordt vaker gemeld.
Haal de pincode es van je simkaart af en kijk es of dat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
ASS-Ware schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:30:
Dit soort problemen wordt vaker gemeld.
Haal de pincode es van je simkaart af en kijk es of dat beter gaat.
Helaas heeft het verwijderen van de SIM pincode niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 14:56
Ik heb een iPhone 4, 5.0.1 op het KPN netwerk. Ik heb de APN voor mobiele data gewoon leeggelaten. Kijk eens of dat werkt? Bij mij werkt alles wel prima namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Jorian29 schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:02:
Ik heb een iPhone 4, 5.0.1 op het KPN netwerk. Ik heb de APN voor mobiele data gewoon leeggelaten. Kijk eens of dat werkt? Bij mij werkt alles wel prima namelijk.
Dat was 'm, nu werkt alles weer zoals het hoort. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Vanochtend heb ik even met hotspots gespeeld op mijn iPhone 4, maar nu werkt mij Viber ineens niet meer. Als ik nu iemand wil bellen dan vraagt hij naar een internet verbinding ook al werkt mijn 3G netwerk wel.

Ik heb al gezocht naar oplossingen en kwam bij een topic (van GoT) waar iemand zei dat hij zijn APN heeft leeg gemaakt, maar dit heeft niets voor mij gedaan. Heeft iemand dit probleem ook gehad en wat heeft die gedaan om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:36
Bij mij werkt shazam nooit met de standaard kpn instellingen, probeer eens "internet" bij de apn ipv "iphonekpn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Als ik de APN aanpas dan moet ik de mobiele data hebben? En hoe ik alleen de APN in te stellen zonder gebruikersnaam of wachtwoord? Want eerst stonden deze er niet in.

Tevens zijn de problemen niet consistent, want de ene keer krijg ik een laad scherm met connecting. De andere keer gaat hij een stap verder maar dan krijg ik de foutmelding "call failed". En het vreemde is dat hij het vanochtend nog wel deed.
Pagina: 1