Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• krivapie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik heb nu een maand een Yarvik211 en die bevalt me op zich goed. Het enige probleem waar ik mee zit is dat ik het geheugen met geen mogelijk uitgebreid krijg door middel van een micro sd kaart.

Ik heb de volgende kaarten geprobeerd: Sandisk 32GB sdhc en Transcend 8GB sdhc. Beide kaartjes werden niet herkend en waren, toen ik ze uit de tablet verwijderde, erg heet.

Doe ik wat verkeerd, kan de tablet de kaartjes niet aan (welke dan wel?) of zijn er andere zaken te vermelden waardoor het telkens verkeerd gaat. Het wordt wel een dure grap op deze manier. ;w

Piet Vliegers

Verwijderd

Waarom open je een nieuw topic? Er is toch al een yarvik 211 topic, daar kun je de vraag stellen.
Wat heb je geprobeerd? Werkt kaartje in pc? tab via usb op pc aansluiten en nagaan of je de interne SD kaart ziet.
Dan externe sd insteken, moet er diep in, met nagel of tandestoker, en met de tekst naar boven, de pc moet hem herkennen.
Mocht het dan nog niet werken, terug met tab naar leverancier.

• krivapie
De topic "ervaringen enz." heeft geen index en gaat voor het overgrote gedeelte over veranderingen van de ROM. Ik ging er dus van uit dat een nieuwe vraag niet in de genoemde topic thuis hoort. Geen probleem trouwens met verplaatsen van de topic.Weet alleen niet hoe dat moet.
Ik ga aan de slag met je suggesties maar vind het vreemd dat de sd kaartjes zo super heet worden. In de pc worden de kaartjes niet herkend wanneer ik ze inplug met een adapter. :>

vr.gr.
krivapie

Piet Vliegers

Verwijderd

Je kunt de kaartjes opnieuw formateren met sd formatter van panasonic. Zoek op internet. Als de kaartjes niet in de pc werken, werken ze ook niet in de tab. Koop een 4 gb kaartje om te proberen.
Fat formatteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 15:25 ]

• krivapie
OK bedankt. Wat mij betreft kan de topic worden gesloten. :)

Piet Vliegers