Ik kan niet meer in mijn router.

Pagina: 1
Acties:

• pyro-tukker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-02 00:57
Hallo iedereen,

(ik heb een KPN, glasvezel modem: TG789)

Ik wou vandaag de poorten openzetten, zodat ik FIFA12 en CODMW3 op de Playstation goed kon spelen, want ik heb altijd connectie problemen met vrienden en ook met onbekenden. In het verleden is het vaak mislukt, maar dit keer wou ik het goed aanpakken. Ik heb dus alle stappen (portforward.com) goed gevolgd. Eerst een static-ip aangemaakt op mijn PS3 en toen (geprobeerd) de juiste poorten open te zetten. Nu is het zo dat ik mijn playstation niet kon herkennen in de lijst. Toen ben ik gaan kijken in mijn router en ik zag dat mijn pc-naam twee keer in de lijst voorkwam. 1 met het nieuwe aangemaakte static ipadres en een ander met een ander ip adres. Toen heb ik die met de static-ip, de naam ervan veranderd in PS3. Hieraan heb ik toen de poorten toegevoegd en alles leek te werken.

Echter toen kwam het probleem, opeens had mijn pc geen internet meer. Pas na 5 minuten had die het opeens weer. Toen wou ik weer even wat veranderen in mijn router, omdat het blijkbaar niet was gelukt. Echter toen kon ik er niet meer in komen. Ik kreeg een melding: 'De verbinding werd geherinitialiseerd'

Toen heb ik op google gezocht hoe ik weer in mijn router kon, ze zeiden de router opnieuw opstarten of resetten. Dus ik heb de router aan en uit gezet. Toen deed alles het gewoon weer normaal, maar ik kan nu nog steeds niet in mijn router.

Weet iemand misschien wat ik nu moet doen? Ik kan nu wel gewoon alles gebruiken, maar het is toch irritant dat ik niet in mijn router kan.

Alvast bedankt voor jullie hulp :D

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Probeer het eens met een andere pc. Wij hebben het ook gehad (fritz box fon Wlan 7340 met XS4ALL) uiteindelijk zelf maar alles opnieuw ingesteld.

Johann Sebastian Bach

• pyro-tukker
Ik heb het ook al via mijn Ipod geprobeerd, maar dat lukt ook al niet. Ik kan het straks ook even met de Ipad proberen. En anders moet het gewoon via een andere gewone pc/laptop?

• pyro-tukker
Ik weet inmiddels al hoe ik er weer in kom. Ik zag toevallig een oud topic (die ook nog van me zelf was), waarin ik dit probleem ook had. Ik weet het, echt super dom, maar gelukkig kan ik er weer in.

Het probleem is dat ik poort 80 had opengezet en dan link je naar je eigen computer of iets.