Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Een vraag ik heb sinds 1 dag nu mijn nw systeem in elkaar gezet maar als ik nu mijn pc uitzet blijft het ledje op mijn PS2 toetsenbord branden.

Iemand een idee?

Mijn mobo is een P8Z68-V LE
Ik draai win 7 64 bit
i7 2600K
4 GB corsair dominator 1600
Ocz vertex 3

Zou het in de bios de optie bootup numlock state kunnen zijn staat nu op ON.
Verder staat alles mbt het opstarten met activatie muis, toetsenbord uit in de bios.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk bij je bios bij stroom instellingen, daar staat ergens power usb devices while off, zet deze uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

USBsettings veranderen voor je keyboard zal weinig uithalen. Kijk liever naar de poweron keyboard functie. Deze biedt je PS/2 keyboard de mogelijkheid om het systeem uit standby te halen, maar dan blijft er wel stroom opstaan, dus je LEDs blijven branden.
Mocht je dat ingesteld hebben en 't werkt niet, dan zou ik even een biosupdate proberen als die er is, kan nooit kwaad om in dit soort gevallen eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bios is up to date, en het Is een ps2 toetsenbord, en alle opties mbt het aanzetten met toetsenbord en muis staan disabled.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zie je ergens in de bios een vermelding staan van de 5V SB? Dat is het standby voltage van de 5V. Die ken ik nog van heel vroegere Asusborden (zat volgens mij bij de P2BDS etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost, bootup numlock dat was hem deze heb ik nu gedisabled.
In iedergeval bedankt
Pagina: 1