Toon posts:

Goeie tv om te gamen (xbox360)

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Verwijderd

Topicstarter
Ben vandaag gaan zoeken naar een goeie tv om te kunnen gamen met de xbox360 maar helaas was deze dag alweer niet geslaagt.

Daarom wilde ik aan jullie tweakers vragen of jullie er 1 voor me weten met mooie redelijke kwaliteit waar ik goed op kan gamen.

Wat ik er voor wil geven ongeveer 700 euro hier kan je natuurlijk niet de beste tv's van kopen maar wel redelijke.

Het liefst heb ik een tv van Samsung of Sony en LG.

MVG,

Angerb0yNL

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:06

M2M

medicijnman

wordt er nog iets anders gedaan op de tv dan enkel gamen? Wil je er nog extra features op hebben? ingebouwde NMT, internet@tv, digitale tv met CI(+) kaart?

-_-

Verwijderd

hoe groot wil je de tv hebben? en wat is een redelijke kwaliteit. Een tv is toch echt een persoonlijk iets, wat jij een goede tv vindt kan iemand anders wat minder vinden. Je kan het beste gewoon even langs een electronica zaak gaan en je wensen voorleggen, daar kun je ook meteen kijken of je het een goede tv vindt.

Verwijderd

Topicstarter
o ja sorry te weinig info dat dacht ik dus al haha

Ik kijk ook films en gewoon tv zenders en zit vaak op de xbox zoals ik al zij wifi er op mag hoef niet heb het liefst er wel een usb aansluiting op. En ja verders weet ik het niet weet niet of het ook te maken heb met een bepaald provider ik heb UPC en ik wil wel graag een FULL HD tv hoop dat dit genoeg info is en izealia wat jij zij is ook wel een goed idee inderdaad maar ik zal wel ff kijken maar ben al 3dagen aan het zoeken en heb nog niet echt iets kunnen vinden en heb niet zo veel verstand van tv's ik heb ook een keer gehoord dat als je game dat je een bepaalden beeld snelheid nodig heb ofso daarom ben ik ook het meest hier ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

http://tweakers.net/pricewatch/cat/621/televisies.html

Aan de rechterkant kan je selecteren wat je eisen zijn.
Bij de meeste TV's staan ook gewoon reviews.

Neem zelf eens de moeite.

En voor gaming ben je minimaal een 100hz tv nodig

[ Voor 12% gewijzigd door Strunkie op 13-11-2011 17:42 ]

^ Post is hierboven!

Verwijderd

Topicstarter
is goed bedankt :-)

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-01 11:35
kiwie2 schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:41:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/621/televisies.html

Aan de rechterkant kan je selecteren wat je eisen zijn.
Bij de meeste TV's staan ook gewoon reviews.

Neem zelf eens de moeite.

En voor gaming ben je minimaal een 100hz tv nodig
Onzin. Dat moet je juist niet hebben voor een console, die outputten toch maar tot maximaal 60hz en als een TV dit moet opschalen naar 100hz per minuut krijg je artifacts (uiteraard afhankelijk van je kwaliteit tv). 50 of 60hz is goed genoeg voor een console, alleen bij sportprogramma's wil je 100hz.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-02 11:39

mr.paaJ

generatie cmd+z

Nadeel van 100+ Hz is extra inputlag, naast de genoemde artifacts. Voor gamen heb je aan een Samsung D5000 genoeg, of een Panasonic plasma G30, de plasmas zijn vaak sneller wat inputlag betreft.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ok, dan kan deze op slot :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.