Windows 7 Slipstreamen

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwb
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-04-2019
Hallo beste Tweakers,

(Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, aangezien het met software te maken heeft, heb ik het hier neergezet)

Ik ben bezig met het slipstreamen van een Windows 7 installatie.
Echter heb ik een probleem, en dat is dat ik niet weet hoe ik programma's bij de installatie in moet zetten.
Nogmaals ik weet niet waar ik deze vraag moet posten .

Alvast bedankt,

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Geen idee wat je zelf al hebt geprobeerd maar heb je http://www.rt7lite.com/ al eens bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:57

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik raad je eerst even aan om de zaken rondom een goede topicstart even door te nemen. Een aantal stappen die in het beleid genoemd staan, welke in een topicstart opgenomen dienen te worden zijn nl. de volgende:
  • Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
  • Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
  • Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
  • Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.
  • Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
  • Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.
  • Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
  • Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
Als ik nu jouw topicstart vergelijk met wat eigenlijk gevraagd wordt, dan is wel duidelijk dat jouw topicstart hier compleet niet aan voldoet. Ik ga daarom dit topic ook sluiten. Je mag gerust een nieuw topic aanmaken over je probleem, maar let even heel goed op bovenstaande punten. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.