Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7 Slipstreamen

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• kevinwb
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-04-2019
Hallo beste Tweakers,

(Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, aangezien het met software te maken heeft, heb ik het hier neergezet)

Ik ben bezig met het slipstreamen van een Windows 7 installatie.
Echter heb ik een probleem, en dat is dat ik niet weet hoe ik programma's bij de installatie in moet zetten.
Nogmaals ik weet niet waar ik deze vraag moet posten :-( .

Alvast bedankt,

Kevin

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
kevinwb schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:46:
(Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, aangezien het met software te maken heeft, heb ik het hier neergezet)
En je zag bovenaan dit forum Waar hoort mijn topic? niet staan?
En ja, het woordje Software zit in de titel van dit forum maar ik zie in de verste verte niet wat 't slipstreamen van een windows installatie met Software Engineering & Architecture te maken heeft ;)

Ik zou je topic verplaatsen naar 't juiste forum als 't voldeed aan onze eisen die we stellen aan 'n topicstart (beschreven in onze Quickstart); maar ik denk dat 't beter is dat je zelf even een nieuw topic opent in 't juiste forum dat dan meteen voldoet aan die quickstart ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 13-11-2011 16:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.