Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Player om afbeeldingen en filmpjes af te spelen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede player die zowel afbeeldingen als fimpjes in volgorde kan afspelen.

Dit is het geval.
Ik heb aan mijn tv een pc gekoppeld zodat ik rechtstreeks films en foto's op het scherm kan bekijken. Op deze pc staat Vista met Windows media center.
Nu heb ik een mapje gemaakt met vakantie foto's en filmpje's op volgorde. Dus eerst een paar foto's over een bepaald onderwerp en daarna een filmpje als afsluiter om een beter beeld te krijgen van het onderwerp.
De foto's en filmpjes hebben allemaal de zelfde naam (in dit geval Disney).
Dus foto1 heeft de naam "Disney" , foto 2 heeft de naam "Disney (1)" en het filmpje daarna heeft de naam "Disney (2)"

De foto's en de fimpjes kan ik in windows media center natuurlijk afspelen maar dan OF de foto's Of de filmpjes. Niet op volgorde.

Met windows media player krijg ik het ook niet voor elkaar want dan sorteert hij de foto's en de filmpjes ook apart. De filmpjes komen dan onderaan te staan.

Ik zoek dus een player die alles gewoon netjes op volgorde afspeeld. Dus gewoon foto 1 dan foto 2 dan fimpje 3 en dan weer foto 4. Alles netjes als een slideshow.

Weet iemand daar een goed programmatje voor?

B.v.d.

Ruben

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik dacht even dat het met VLC kon. Hij speelt alles wel in volgorde af, inclusief fotos echter wacht het niet voordat het naar de volgende gaat. Ik krijg het niet voor elkaar om VLC op een foto een aantal seconden te laten wachten.

Mischien is het alsnog mogelijk met VLC (zit enorm veel in) maar die wachttijd kon ik zo snel niet vinden.

Probeer het eens zou ik zeggen. Je kan met VLC wel goed de output configureren naar een TV bijvoorbeeld.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
IrfanView geprobeerd? Deze multi-player doet muziek, filmpjes en afbeeldingen in volgorde zoals ze in de map staan. Je moet alleen een paar uitbreidingen downloaden voor de filmformaten. Alles van IrfanView is gratis (tenminste dat was het altijd).

Verwijderd

Topicstarter
IrfanView did the job !!!!!!!

Bedankt voor de snelle reacties. IrfanView speelt alles netjes achter elkaar. Super!
En nogsteeds gratis.

Even een linkje voor wie dit ook wil gebruiken ---> http://www.irfanview.com/

Nogmaals bedankt voor de snelle reacties

d:)b d:)b