Het nieuwsbericht nieuws: EA deelt honderden bans uit voor Battefield 3-cheaters geeft een hele foute beschrijving van wat er is gebeurd. In deze tweet: https://twitter.com/#!/Battlefield/status/135079725499559938 wordt aangegeven dat exploiters hun stats gereset hebben gekregen. Uit het artikel is alleen op te maken dat zij zijn gebanned.
" en dat de bijbehorende statistieken zijn gewist." Lijkt me wel duidelijk.
Abort Retry Fail?
de bijbehorende statistieken van de gebande accounts ja, maar dat is niet het geval. kijk maar in de reacties, iedereen begrijpt het alsof de exploiters gebannen zijn net als de hackers.
Gezien hier al een draadje loopt, neem ik maar even de gok om hier tevens een tikfoutje te melden:
Er mist een L in de titel, er staat battefield, ipv battLefield
Is al gefixed zag ik, nevermind me
Er mist een L in de titel, er staat battefield, ipv battLefield
Is al gefixed zag ik, nevermind me
[ Voor 12% gewijzigd door RaZ op 13-11-2011 14:43 ]
Ey!! Macarena \o/
Het is alles behalve duidelijk, anders begrepen de mensen in de reacties het wel beter. Nu heeft iedereen het verkeerd.Dimitri R schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:24:
" en dat de bijbehorende statistieken zijn gewist." Lijkt me wel duidelijk.
Bovendien lijkt het artikel over 1 ding te gaan, terwijl EA/DICE het in hun Tweets over twee aparte dingen heeft, namelijk cheaten en het gebruiken van exploits. Het gaat om de volgende drie tweets: 1, 2 en 3.
Het gaat erom dat de "offending accounts" hun betrekking hebben tot de cheaters, en dat de stat-wipes tot de exploiters. Het gaat dus echt om twee dingen, terwijl het Tweakers.net-artikel suggereert dat beide als hetzelfde gezien en behandeld worden terwijl dat gewoonweg niet waar is.