1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Ik weet niet hoe geïnteresseerd men is in winterbanden met nog maar 4mm profiel, die doen hun werk nog maar zeer matig vergeleken met winterbanden met fatsoenlijk profiel. Ik zou dus de winterbanden erop laten, het seizoen daarvoor begint net weer, dan kan de nieuwe eigenaar ze ergens in maart/april volgend jaar vervangen voor nieuwe zomerbanden en kun jij je zomerbanden tegen die tijd te koop zetten. Zeker als je je auto inruilt zou ik lekker de versleten winterbanden laten zitten, die maken idd niks uit op de inruilwaarde.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Echter, ze doen het nog altijd veel beter dan zomerbanden op sneeuw en ijs. Met de winter voor de deur is het dan natuurlijk verstandig om ze te monteren.Grrrrrene schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:46:
Ik weet niet hoe geïnteresseerd men is in winterbanden met nog maar 4mm profiel, die doen hun werk nog maar zeer matig vergeleken met winterbanden met fatsoenlijk profiel
Enfin, ik zou nog even wachten met de bandenwissel en beide setjes op marktplaats te koop zetten en gewoon kijken welke het beste verkoopt..
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Dat is inderdaad ook een idee, om ze beide op Marktplaats te zetten!
En afhankelijk van welke het eerste verkoopt, die verkopen en de andere op de auto monteren.
Dank voor de tip!
En afhankelijk van welke het eerste verkoopt, die verkopen en de andere op de auto monteren.
Dank voor de tip!
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Als je de banden toch zelf opslaat: inruilen op winterbanden, en de zomerbanden nog even laten liggen en in het voorjaar aanbieden als de vraag naar zomerbanden weer groter is. Volgens mij zou je daar dan best een goede prijs voor moeten kunnen krijgen.
Mijn gevoel is toch echt dat de meeste mensen op zoek zijn naar 'winterbanden op velg' en niet zomerbanden...wouterve schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:54:
Als je de banden toch zelf opslaat: inruilen op winterbanden, en de zomerbanden nog even laten liggen en in het voorjaar aanbieden als de vraag naar zomerbanden weer groter is. Volgens mij zou je daar dan best een goede prijs voor moeten kunnen krijgen.
Ik kan mij vergissen hoor (en controleren nu is een beetje oneerlijk).
eh, winterbanden met 4mm zijn praktisch niks meer waard, en mensen die die 2ehands nog kopen worden stevig genaaid..
gewoon de winterbanden dr onder zetten bij inruil, en de zomerbanden verkopen in de lente/zomer, dan is de vraag naar zomerbanden ook weer lekker hoog, dan kom je dr net zo makkelijk vanaf als nu van winterbanden, en als ze nog 7mm profiel van de 8 hebben dan zijn ze idd zo goed als nieuw
gewoon de winterbanden dr onder zetten bij inruil, en de zomerbanden verkopen in de lente/zomer, dan is de vraag naar zomerbanden ook weer lekker hoog, dan kom je dr net zo makkelijk vanaf als nu van winterbanden, en als ze nog 7mm profiel van de 8 hebben dan zijn ze idd zo goed als nieuw
Pagina: 1