Toon posts:

Probleem Gmail Postbus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen,

Ik heb een ontzettend irritant probleem met mijn Gmail account in mijn iPhone mail. Wanneer ik mijn Gmail postbus selecteer krijg ik 5 (!) inboxen te zien, waarvan ik er geen enkele kan openen. De email die ik via mijn Gmail ontvang, kan ik enkel openen via "alle inkomende berichten". Iemand enig idee wat de oplossing hiervoor is? Ik heb al een keer mijn Gmail account verwijderd en vervolgens opnieuw ingesteld, echter dit resulteerde in 5 inboxen die niet te openen zijn in plaats van 1 inbox die niet te openen was.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2134wnt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:14
Haal es alle mailboxen weg, reboot je iPhone en voeg je mailboxen weer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Kan het niet zo zijn dat je hebt geexperimenteerd met google labs in gmail? Daar kun je o.a. extra inboxen creëeren. Al weet ik niet precies hoe de combi iPhone/gmail precies werkt, dus wellicht praat ik nonsens.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na lang surfen op het internet is de oplossing daar:

- IMAPs via Gmail instellingen afvinken
- Gmail postbus op iPhone wissen
- IMPAs via Gmail instellingen aanvinken
- Gmail postbus op iPhone aanmaken

Ik heb dit twee keer moeten herhalen, omdat het de eerste keer niet werkte. Dat zou ook gewoon aan mij kunnen liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:14
Maar via IMAP heb je geen pushmail, dat is toch niet handig ?
Kun je beter een Exchange account aanmaken voor gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Exchange is van microsoft, lijkt me raar dat gmail dat op hun eigen mailplatform aanbiedt.

In elk geval... instellingen verwijderen en nogmaals proberen?
Of anders pak je de gmail app van google (ja die is er sinds kort), of een van de andere gmail apps van derden.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 15-11-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:22:
Exchange is van microsoft, lijkt me raar dat gmail dat op hun eigen mailplatform aanbiedt.
Gaat niet om wat gmail aanbied. is gewoon een manier om je mail binnen te halen. En je krijgt dan wel push binnen terwijl dat via de standaard Gmail route niet kan.

check: http://www.powercx.com/ib...on-your-iphoneipod-touch/ voor instellingen.
Werkt bij mij als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Je kan niet lukraak via exchange elke mailbox binnenhalen, dit moet wel mogelijk gemaakt worden door de aanbieder.
Blijkbaar ondersteund gmail het exchange activesync protocol. Iets wat ik niet verwachtte.
http://www.google.com/mobile/sync/

[ Voor 6% gewijzigd door job op 15-11-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:50:
[...]

Je kan niet lukraak via exchange elke mailbox binnenhalen, dit moet wel mogelijk gemaakt worden door de aanbieder.
ah ok, dat wist ik niet. Ben er niet super thuis in. Maar omdat ik dus zelf gmail ook draai via exchange op mijn iphone wist ik dus dat dat wel werkte.
Pagina: 1