SystemSpecs:
Asus M4A87TD/USB3 Mainboard
AMD-64 AM3 BOX PhenomII X6 1100T 3,3 Processor
1600 8192MB 2KIT CORSAIR CL9 DDR 3 Memory
Club 3D- Ultrasilent GTX 560 1 Gig Videokaart
Soundblaster XFI Gamer.
Windows 7 64 bit Ulitmate
Waarvan dus de eerste 3 dingen nieuw zijn.
Ik heb alles nu geinstalleerd.. Windows loopt als een trein.. MAAR
BF3 crashed nog net zo hard met de TRR TRRR TRRR TRRR TRRR sound bug.. Dan een zwart Scherm.. Opspinnen videokaart Fan. Daarna een HARD POWER DOWN.. daarna opnieuw opstarten..
Nieuw is nu wel.. Ik krijg nu met windows foutreportage te zien dat er problemen waren met de Nvidia Driver.. (ik gebruik 285.62) en dat de driver niet meer reageerde.
Dus ja.. Ben al met Club 3D ook al aan het mailen.. Ik wil een nieuwe BIOS update hebben.. Het valt me ook op dat de FAN eigenlijk tijdens het spelen niet boven de 40% uitkomt.. De temp zit rond de 65-75... Lijkt me een beetje warm..
Ik weet het niet meer.. Ik denk idd..
dat mijn videokaart brak is.. Maar hoe kan ik dit testen.. En neeee Ik heb geen andere video kaart. Zijn er programma's die je video kaart kunnen testen?
Moet effe wachten tot steam Skyrim gedownload heeft ga ik dat gelijk proberen..
Mijn eigenlijke vraag voor dit forum is dus ook..
Hoe kan ik nu werkelijk uitsluiten dat het mijn video kaart is die al deze problemen geeft..
Nee nogmaals ik heb geen andere video kaart..
Games Die wel werken zijn
Settlers 7
Lord of the Rings Online alles op Ultra.
Asus M4A87TD/USB3 Mainboard
AMD-64 AM3 BOX PhenomII X6 1100T 3,3 Processor
1600 8192MB 2KIT CORSAIR CL9 DDR 3 Memory
Club 3D- Ultrasilent GTX 560 1 Gig Videokaart
Soundblaster XFI Gamer.
Windows 7 64 bit Ulitmate
Waarvan dus de eerste 3 dingen nieuw zijn.
Ik heb alles nu geinstalleerd.. Windows loopt als een trein.. MAAR
BF3 crashed nog net zo hard met de TRR TRRR TRRR TRRR TRRR sound bug.. Dan een zwart Scherm.. Opspinnen videokaart Fan. Daarna een HARD POWER DOWN.. daarna opnieuw opstarten..
Nieuw is nu wel.. Ik krijg nu met windows foutreportage te zien dat er problemen waren met de Nvidia Driver.. (ik gebruik 285.62) en dat de driver niet meer reageerde.
Dus ja.. Ben al met Club 3D ook al aan het mailen.. Ik wil een nieuwe BIOS update hebben.. Het valt me ook op dat de FAN eigenlijk tijdens het spelen niet boven de 40% uitkomt.. De temp zit rond de 65-75... Lijkt me een beetje warm..
Ik weet het niet meer.. Ik denk idd..
Moet effe wachten tot steam Skyrim gedownload heeft ga ik dat gelijk proberen..
Mijn eigenlijke vraag voor dit forum is dus ook..
Hoe kan ik nu werkelijk uitsluiten dat het mijn video kaart is die al deze problemen geeft..
Nee nogmaals ik heb geen andere video kaart..
Games Die wel werken zijn
Settlers 7
Lord of the Rings Online alles op Ultra.