Toon posts:

koeling voor 1090t amd

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
mij specs :
asus sabertooth 990fx
amd 1090t be
8gb crosait vangaence

wat zou voor mij de beste koeling zijn iemand een idee ?

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-01 14:10
H20 ofterijl waterkoeling

[ Voor 78% gewijzigd door GerardReintke op 12-11-2011 19:25 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
LN2 is natuurlijk beter.

@TS. Je geeft veel te weinig info voor een goed antwoord. Wat wil je precies ? Wil je stilte of wil je juist flink overklokken ? Wat is je budget ? Moet het luchtkoeling zijn of juist niet ?

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-01 23:44
http://www.google.nl/sear...&ie=UTF-8&q=1090T+cooling

Daarnaast zijn er genoeg topics op Tweakers waarin je dit kunt vinden / vragen. Een uitgebreidere TS zou eveneens niet misstaan. Standaard koeling voldoet prima als je niet overclocked.

Succes.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
budget rond de 100 euro ,
overklokken gaat zeker gebeuren maar met die stock koeler is ie al 34c idle in een antec 902 v3

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 12:59

Fordox

00101010

rond de 100 betekend een corsair h100 of h80, noctua nh-d14, be quiet dark rock pro of de zalman cnps 12x. kijk onder de pricewatch naar processor koeling en stel je filters goed in.

doe volgende keer wat meer research voor jezelf, het is niet van: ik wil dat, dat heb ik, jullie probleem.
wij verwachten ook wat inzet.

[ Voor 3% gewijzigd door Fordox op 12-11-2011 19:51 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Topicstarter
wat wil je weten ? research ? internet staat vol met info dat week maar ook een hoop onzin .
vraag om advies , eventueel van mensen die er zelf 1 hebben en weten wat goed is .
ervaringen met coolers heb ik weinig vandaar deze post

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
34c idle.. woooh hoog hoor :+ neem gewoon een simple CM dingetje..

ja, daag.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 12:59

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:55:
wat wil je weten ? research ? internet staat vol met info dat week maar ook een hoop onzin .
vraag om advies , eventueel van mensen die er zelf 1 hebben en weten wat goed is .
ervaringen met coolers heb ik weinig vandaar deze post
op internet vind je genoeg benchmarks van alle koelers die er zon beetje uitgebracht zijn. als je wat in de pricewatch zit te neuzen wat je prijs is en welke je er leuk uit vind zien, ga je die lekker googlen en vergelijken met anderen.

zet er op zen minst neer naar welke koelers je al hebt gekeken, en wat je eisen zijn en wat je ermee wilt kunenn halen qua overklok en vraag dan welke koeler de beste keuze is.
het is allemaal gebruikers afhankelijk, het is niet dat er een beste koeler is voor elke prijsklasse die iedereen zou moeten nemen.

ervaringen vind je wel bij de userreviews. en iedereen heeft zijn eigen mening.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-01 23:44
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:34:
budget rond de 100 euro ,
overklokken gaat zeker gebeuren maar met die stock koeler is ie al 34c idle in een antec 902 v3
Heb je (wel) verstand van overclocken? Hoe ver wil je gaan? Als het zelf uitzoeken van een koeler al teveel werk is, dan wordt overclocken wellicht een groter probleem ;)

En kun je niet beter af met een koeler van +/-30euro? Een Mugen 2 hield mijn i7 2600K ook goed koel op 4.6Ghz..

En op internet is wel degelijk veel te vinden hoor!

Signature

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-01 10:41

FeaR

In GoT we trust

Lees Het algemeen beleid eens door. Daarin staat dat we op GoT wat eigen inzet verwachten dan alleen een vraag posten en op antwoord wachten. Dus alleen de specificaties van je systeem posten en vragen naar "beste koeling" is wat te mager. Zoals aangegeven mist er nogal wat aan je topic, dat is ook de reden dat het topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.