[iTunes] Backup terugzetten van Iphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:03

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Titel lijkt misschien een domme vraag, maar hij is iets ingewikkelder dan dat.

Mijn Iphone is stuk gegaan, en is toen ter reparatie naar Apple gegaan. Ik heb gelukkig voordat hij stuk was nog een goede backup kunnen maken van het toestel.

Probleem is echter nu, ik heb een nieuwe iphone weer gekregen, en die wil ik natuurlijk gewoon van die backup voorzien, echter is mijn pc in de tussentijd ook raar gaan doen, en heb ik Windows op een andere nieuwe harddisk geinstalleerd. De oude installatie is dus nog op een werkende harddisk aanwezig. Echter, daar staat dus ook mijn backup van de telefoon op :/

Hoe zorg ik dat ik de backup van die oude harddisk in de nieuwe windows en itunes installatie ga krijgen, en dat ik mijn toestel kan herstellen?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31
Backup zal op je oude pc staan onder:

C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup

Met shift + herstellen kan je handmatig naar een backup file browsen geloof ik. Anders op google is hier een hoop over te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Freezerator schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:52:
Backup zal op je oude pc staan onder:

C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup

Met shift + herstellen kan je handmatig naar een backup file browsen geloof ik. Anders op google is hier een hoop over te vinden :)
Met shift herstellen kies je ipsw bestand, dan herstelt ie hem compleet.

Ik zal eens kijken naar dat pad wat je gaf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mooi, die map teruggezet op dezelfde locatie op de nieuwe pc, en daarna vond itunes de backup weer en is hij netjes terug gezet.