Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398302

Topicstarter
Na 3 dagen van zoeken geef ik de moed op. Allerlei dingen geprobeerd maar wat ik ook doe, ik krijg hem open.

Vroeger was het zoveel simpeler. Spel installeren en hoppa, gaan met die banaan.
Met Black Ops heb ik nooit geen problemen gehad en MW2 ook niet.

Als er iemand is die weet wat ik moet doen, reageer dan ff. Voorlopig heb ik het ff gehad met KPN en MW3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:31
Reset je modem en probeer daarna dit

http://kpn-customer.custh.../answers/detail/a_id/7259

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor je reactie maar ik speel mw3 op de pc.
Ik heb inmiddels de router terug gezet naar fabrieksinstellngen en daarna UPnP aangezet. Router herstart, en pc opnieuw opgestart. Nog steeds strict :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:31
http://portforward.com/en...ty_-_Modern_Warfare_3.htm

Zoekt en gij zult vinden. Reset modem, reset indrukken tot pwr rood is. Als na een minuut pwr rood is, minuut stroom er af. Als na een minuut pwr groen is, afblijven voor een half uur en dan poorten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alles gedaan, nog steeds strict.

Wel heb ik gezien op jouw link dat ze het hebben over poort 27000 tot 27050. In het voorbeeld laten ze alleen 27000 naar 27000 zien. Is dat een fout op de site?

Edit: Ik heb ongeveer 30 sites bezocht en gelezen. Iedereen heeft tips om het op te lossen maar niemand heeft er zelf last van. Graag zou ik een oplossing zien van iemand die hetzelfde probleem had.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 398302 op 12-11-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is er een alternatief voor de Thomson 789?

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 398302 op 12-11-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 431422

Ik weet niet of het je al gelukt is.

Maar heb je na het instellen van deze poorten deze ook 'gekoppeld' aan je PC? Zo niet, dan heb je ze ingesteld, maar niet toegewezen aan een device, waardoor ze geen functie hebben.

Heb zelf ook heel lang problemen gehad met m'n xbox totdat ik er achter kwam dat ik deze stap was vergeten..

In link die Sharp stuurde staat aan het eind dit:

Use the Device box to choose a computer to forward ports to. This box contains a list of computer names that are visible on your network.
Select the application you created using the Game or Application drop down box. Then click Add to enable i
t.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb inmiddles de NAT van strict naar moderate gekregen via hulp van buitenaf.
Ging via Netwerkcentrum is het enige wat ik nog weet maar hij doet het iig :).

Thx voor alle hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419812

Kun je er misschien achter komen hoe en wat? Ik heb namelijk al zoveel geprobeerd met deze router maar bij mij blijft hij op strict staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

UPnP aangezet in het modem? UPnP ingeschakeld in Windows? (Via computer, netwerk dan rechtermuis op het modem en klikken inschakelen) PC een vast IP gegeven en de juiste poorten geforward?

[ Voor 74% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-11-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419812

UPnP staat aan in de modem, Pc heeft een vast ip en de poorten zijn geforward, ik weet alleen niet hoe ik UPnp inschakel in windows, als ik rechtermuisknop klik op de modem staat dit er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zal vanavond voor je navragen Ed

*edit* Hieronder een link die voor mij werkte.
Je moet wel een statisch ip-adres hebben

http://www.callofduty.com/message/105949180#105949180

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 398302 op 14-11-2011 19:23 ]

Pagina: 1