Dit jaar heeft T-mobile nog een wissel van een vast minuten bundel naar beltegoed bundel met Relax abonnementen doorgevoerd. Nadat mijn contractvernieuwing na 5 jaar opnieuw voor 2 jaar vernieuwd werd stond mijn bundel ineens op beltegoed ipv belminuten. Nadat ik een gesprek met T-mobile heb gehad vertelde zij me dat dit in principe hetzelfde is / was als het belminutenbundel. Maar steeds geraak ik over die bundel heen; terwijl ik voorheen meer belde dan tegenwoordig.
Mijn bundel is een 45 euro (450 minuten) met 1000 SMS en een Blackberry internet bundel. Mijn rekening komt gemiddeld op 130 euro per maand ipv 70 euro wat ik voorheen gewend was.
Wordt ik me nu een oor aangenaaid? Bedoel de t-mobile spaarpunten tikken nu wel lekker aan; maar is het dubbele dan voorheen niet een beetje vreemd terwijl mijn belgedrag niet enorm veranderd is?
Mijn bundel is een 45 euro (450 minuten) met 1000 SMS en een Blackberry internet bundel. Mijn rekening komt gemiddeld op 130 euro per maand ipv 70 euro wat ik voorheen gewend was.
Wordt ik me nu een oor aangenaaid? Bedoel de t-mobile spaarpunten tikken nu wel lekker aan; maar is het dubbele dan voorheen niet een beetje vreemd terwijl mijn belgedrag niet enorm veranderd is?