Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpimp
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-08 22:28
Beste tweakers,

Ik zit al een tijdje met een (noob) vraag. Ik heb mijn samsung galaxy s 2 via mhl (hdmi)aangesloten op mijn monitor. Het probleem is dat mijn monitor geen boxen heeft. Dus wil ik de boxen via de hoofdtelefoon ingang aansluiten. Is dit mogelijk? Dus kort samengevat: beeld -> hdmi, audio -> 3.5mm jacket.

Alvast bedankt!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer het uit? En wat is hier dringend aan?

Het zal misschien ook van de software afhangen.

[ Voor 71% gewijzigd door gambieter op 12-11-2011 01:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Dat moet je uitproberen, maar zeer waarschijnlijk is het gewoon mogelijk, aangezien Android normaliter al het geluid via de headphones uitpoept, wanneer deze is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Heeft je monitor luidsprekers? Sluit anders gewoon de luidsprekers aan op de hoofdtelefoonuitgang van je monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT doen we niet aan "dringend hulp". We zijn namelijk geen helpdesk, en daarom pas ik je titel aan.

Verder wil ik je vragen om in de topicstart aan te geven wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Dat verwachten we hier namelijk van je, zoals je in Het algemeen beleid hebt kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpimp
Klopt, het is niet dringend. Maar niemand kan me hierbij helpen. Ik heb flink gegoogled en heb geen resultaat. Ik heb voor speciale programma's gekeken om het audio te kunnen splitten.Geen resultaat. Mijn monitor heeft ook geen 3.5mm uitgang of wat dan ook. Zo ver ik begrepen heb, weet niemand hoe dit moet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
maar heb je het intussen gewoon eens geprobeerd aan te sluiten op bijvoorbeeld een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit niet zo dringend is... Waarom heb je deze vraag niet gepost in de Samsung Galaxy S2 topic? Zoals iedereen hier doet?

Ik zou hier een slotje op doen en de post ff verplaatsen als ik jou was. In dat topic zijn ook vast meer mensen met deze ervaringen. Die lopen niet allemaal in deze topic te snuifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Cpimp schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:13:
Klopt, het is niet dringend. Maar niemand kan me hierbij helpen. Ik heb flink gegoogled en heb geen resultaat. Ik heb voor speciale programma's gekeken om het audio te kunnen splitten.Geen resultaat. Mijn monitor heeft ook geen 3.5mm uitgang of wat dan ook. Zo ver ik begrepen heb, weet niemand hoe dit moet??
Maar WAT heb je geprobeerd? Wat lukt er niet? Doe iets.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpimp
Ik begrijp niet echt wat er zo moeilijk aan mijn vraag is. Ik heb een galaxy s2 en wil deze mbv de MHL kabel op mijn lcd monitor aansluiten. Maar omdat MHL video EN audio uitzendt, reageert de 3.5mm (hoofdtelefoon uitgang) audio uitgang van de telefoon niet. Ik wil dat kl*te beeld op de monitor en het geluid via een 3.5mm audio kabel ( bijvoorbeeld mijn oordopjes). Nu is jullie geniale vraag: Wat heb je geprobeerd? Ja, gewoon aansluiten en bij de instellingen gekeken of het geluid via jacket af te spelen was. Het antwoord is nee. Wat KAN ik dan nog proberen? Als ik zo veel kon met het toestel, zou ik jullie toch niks vragen?

Wie kan mij helpen? En die nutteloze reactie kunnen jullie voor jezelf houden, alleen nuttige antwoorden aub.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpimp
kickje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Het lijkt me heel eenvoudig om bijvoorbeeld even te melden waar je al gezocht hebt en wat je gevonden hebt. Zo moeilijk en veel werk is dat niet.
En met jouw instelling vind ik het eerlijk gezegd niet gek dat er niemand meer reageert, met je "die nutteloze reactie kunnen jullie voor jezelf houden". Vriendelijk hoor ;)

Ikzelf denk dat het niet kan als er geen instelling voor is. Sowieso schijnt de hele video out van Android developertechnisch gezien nogal obscuur te zijn (verder geen ervaring mee, is alleen wat ik gelezen heb hier en daar...)
Misschien kan je ergens een splittertje vinden voor HDMI danwel MHL. Denk dat je meer kans maakt als je het HDMI signaal wil scheiden. :)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Cpimp schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:29:
Ik begrijp niet echt wat er zo moeilijk aan mijn vraag is. Ik heb een galaxy s2 en wil deze mbv de MHL kabel op mijn lcd monitor aansluiten. Maar omdat MHL video EN audio uitzendt, reageert de 3.5mm (hoofdtelefoon uitgang) audio uitgang van de telefoon niet. Ik wil dat kl*te beeld op de monitor en het geluid via een 3.5mm audio kabel ( bijvoorbeeld mijn oordopjes). Nu is jullie geniale vraag: Wat heb je geprobeerd? Ja, gewoon aansluiten en bij de instellingen gekeken of het geluid via jacket af te spelen was. Het antwoord is nee. Wat KAN ik dan nog proberen? Als ik zo veel kon met het toestel, zou ik jullie toch niks vragen?

Wie kan mij helpen? En die nutteloze reactie kunnen jullie voor jezelf houden, alleen nuttige antwoorden aub.

Mvg
Met dit soort reacties zou ik hier niet zo veel meer van verwachten.
Zoals je in Het algemeen beleid is het niet meer dan normaal dat je een duidelijke (voor de andere lezers) probleem omschrijving hebt en ook wat je er zelf aan hebt gedaan om het probleem op te lossen. Als je dan dit soort reacties post op normale vragen wat je allemaal al hebt geprobeerd (jij weet dat al wel, anderen niet als je het niet in de topicstart zet) zou ik niet op veel medewerking rekenen in dit topic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
Cpimp schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:29:

Mvg
Als je nou gelijk had gezegd dat de 3.5mm aansluiting geen output meer levert had je sneller een nuttig antwoord gehad....
Maar als die het dus niet doet houd het verder op...
Op xda dit topic gevonden met wat meer technische details, maar geen oplossing.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1154677

en verder .... :/ iedereen hier probeert alleen maar te helpen... wees blij dat je reacties krijgt...

Strava

• Cpimp
Bedankt mensen. Excuseer mij, ik zal op mijn woorden letten. Als ik het dus goed begrijp, is hier geen oplossing voor. Vind het wel vreemd dat ik de enige hier ben die tegen dit probleem opstuit. Verder heb ik met twee andere galaxy s2 toestellen hetzelfde geprobeerd, maar tevergeefs hetzelfde resultaat. Hoop nogaltijd op een oplossing.

Mvg

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zit er geen hoofdtelefoonaansluiting op het scherm die je kunt gebruiken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Cpimp
Graag eerst alle posts lezen voor er wat gezegd wordt. Bij voorbaat dank!

• CLB
  • Niet online
Ik zie nergens iets over een koptelefoon via de monitor anders...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

http://www.dealextreme.co...-audio-for-xbox-360-24868

Heb je iets aan zo'n splitter?

(Psst @CLB, Cpimp in "Aansluiten beeld en geluid met Samsung Galaxy S II") Het had ook beter in de openingspost kunnen staan, dan heb je alle relevante info bij elkaar staan, dat dan weer wel.

[ Voor 44% gewijzigd door janvanduschoten op 17-11-2011 15:45 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• CLB
  • Niet online
offtopic:
Thank you, overheen gelezen inderdaad =)

Pagina: 1