Meer dan een jaar geleden als eens gedreven van Upc weg naar glasvezel.
Vergelijking gemaakt, wat zijn de kosten per provider, heeft het wel zin...
Is het ideaal om over te stappen....
Wat ??? Hoe ?
Start internet op en begin te zoeken, vergelijken..
Goh, ik was meteen om, nee Lijbrandt, duidelijk, no bull shit.
Maar ik wachte even af, een voorlichtingsavond, bezoeken hier in mijn woonplaats.
Ha.. te lastige vragen in een zaal van mij, geen probleem doen we even achteraf.
Helaas de vertegenwoordiger... nee deksel op de neus...
Even afwachten, ach wat... we vragen Lijbrandt aan... zelfs als proefpersoon...
Kunnen niet leveren tot andere schaamhaarkrommende repliek, 3 maanden later, een krop sla in de winter was sneller gegroeid dat een kuch van de isp .
Gelukkig was het internet aanspreekpunt wel welwillend en hielp me van de aanvraag af, noch immer chappeau !! Wat niet lukte via de serivicedesk lukte wel optimaal onile.
Oftewel alle lof en plus voor Lijbrandt !!!
Willens en vooral om te weten houden we de topics van de glasboeren in de gaten....
Reden is voor mij... upc hd vertoont kuren ( striping/ clouding/ wtf zelfs geen beeld op hd !!), daarnaast problemen in het verleden. Grappig mijn schoonouders ook bij upc vandaag 2 uur niet bereikbaar, niet oproepbaar via mobiel, niet via vast.
Een zeer herkenbaar beeld uit het verleden, overigens heeft upc mij hier zeer netjes voor vergoed ( problemen vroeger). Maar goed de cyclus herhaald zich, ik basseer het op capaciteitsgebrek bij uoc.
Tij om te gaan kijken en vergelijken:
voor mij maar twee aanbieders eigenlijk die interresant zijn :
Lijbrandt
Kpn
Nadeel en voordeel ( tja zie andere topics, een dichtegetimmerde experiabox, is voor mij geen probleem)
- zap snelheid traag"? neem contact op met kpn en klaag, klaag en verzoek om wisseling, moet het opgelost zijn
- andere bekende vragen ( vanuit dit topic), hetzelfde antwoord..
Belangrijkste was eigenlijk in Elburg is ( ooit een proeflocatie) de hardware vervenagen, volgens de medewerkers en zou de kwaliteit nu goed moeten zijn.
Uiteraard kwaliteit is een verschil van inzicht, mijn smaak e su smaak....
Maar goed, deze week koem er tv's te hangen dus zeer benieuwd naar de kwaliteit. Hoef niks gek te hebben dus heb geen last van de experiabox.
In dat geval is een korting van 6 maanden zeer interresant....6x85 ondanks dat het kpn is ( 100 mb) na 1 jaar opzegbaar..
Maar 1 zaak staat de beeldkwaliteit
Misschien een bekend verhaal zoals boven geschetst ?
Edit: niet bedoeld als klaagzang..
Vergelijking gemaakt, wat zijn de kosten per provider, heeft het wel zin...
Is het ideaal om over te stappen....
Wat ??? Hoe ?
Start internet op en begin te zoeken, vergelijken..
Goh, ik was meteen om, nee Lijbrandt, duidelijk, no bull shit.
Maar ik wachte even af, een voorlichtingsavond, bezoeken hier in mijn woonplaats.
Ha.. te lastige vragen in een zaal van mij, geen probleem doen we even achteraf.
Helaas de vertegenwoordiger... nee deksel op de neus...
Even afwachten, ach wat... we vragen Lijbrandt aan... zelfs als proefpersoon...
Kunnen niet leveren tot andere schaamhaarkrommende repliek, 3 maanden later, een krop sla in de winter was sneller gegroeid dat een kuch van de isp .
Gelukkig was het internet aanspreekpunt wel welwillend en hielp me van de aanvraag af, noch immer chappeau !! Wat niet lukte via de serivicedesk lukte wel optimaal onile.
Oftewel alle lof en plus voor Lijbrandt !!!
Willens en vooral om te weten houden we de topics van de glasboeren in de gaten....
Reden is voor mij... upc hd vertoont kuren ( striping/ clouding/ wtf zelfs geen beeld op hd !!), daarnaast problemen in het verleden. Grappig mijn schoonouders ook bij upc vandaag 2 uur niet bereikbaar, niet oproepbaar via mobiel, niet via vast.
Een zeer herkenbaar beeld uit het verleden, overigens heeft upc mij hier zeer netjes voor vergoed ( problemen vroeger). Maar goed de cyclus herhaald zich, ik basseer het op capaciteitsgebrek bij uoc.
Tij om te gaan kijken en vergelijken:
voor mij maar twee aanbieders eigenlijk die interresant zijn :
Lijbrandt
Kpn
Nadeel en voordeel ( tja zie andere topics, een dichtegetimmerde experiabox, is voor mij geen probleem)
- zap snelheid traag"? neem contact op met kpn en klaag, klaag en verzoek om wisseling, moet het opgelost zijn
- andere bekende vragen ( vanuit dit topic), hetzelfde antwoord..
Belangrijkste was eigenlijk in Elburg is ( ooit een proeflocatie) de hardware vervenagen, volgens de medewerkers en zou de kwaliteit nu goed moeten zijn.
Uiteraard kwaliteit is een verschil van inzicht, mijn smaak e su smaak....
Maar goed, deze week koem er tv's te hangen dus zeer benieuwd naar de kwaliteit. Hoef niks gek te hebben dus heb geen last van de experiabox.
In dat geval is een korting van 6 maanden zeer interresant....6x85 ondanks dat het kpn is ( 100 mb) na 1 jaar opzegbaar..
Maar 1 zaak staat de beeldkwaliteit
Misschien een bekend verhaal zoals boven geschetst ?
Edit: niet bedoeld als klaagzang..
[ Voor 28% gewijzigd door baasandre op 12-11-2011 14:21 . Reden: zie edit ]