Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7 64 bit vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 578 views

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Beste mede-Tweakers.
Ik heb vernomen dat mijn systeem beperkt word door het gebruik van de 32 bits versie van Windows 7, Home Premium editie. Ik heb 6gb DDR3 2000mhz en wil hier op korte termijn zelfs 12 van maken. Echter, ik heb alleen de 32bits CD gekregen. Nu is mijn vraag, heeft er iemand een 64 bits versie CD te leen? Ik kan namelijk met mijn huidige code de 64 bits en de 32 bits cd's beide activeren, als ik het correct heb. Zo niet, corrigeer me dan snel ;)
Graag hoor ik jullie feedback, advies en hulp!

Mvg HgnX

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Je kan gewoon ergens een (schone) 64b .iso vandaan plukken. Zolang je serial maar legaal is is dit gewoon toegestaan :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:18
Dat klopt inderdaad. Echter denk ik dat je beter naar de V&A kunt kijken of bij de leverancier hierover kunt informeren.

• HgnX
Oke. Fantastisch! Er is dus geen enkele link met een per CD unieke code of iets dergelijks en de serial?

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:09

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alleen OEM/Retail kan verschillen, maar zou ook niet uit moeten maken.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-11 22:16

M2M

medicijnman

En zeker niet tussen 32 of 64 bit. Let wel even op dat je geen iso binnen trekt met ingebouwde virussen of mallware. Dat zou zonde zijn...

-_-

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je kunt op technet wel de crc's vinden van de iso's die zou je eventueel kunnen gebruiken om te controleren of je iso clean is.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Even een toevoeging aan mijn vorige/jouw TS:
De serial is gelinked aan de versie. Bijv "Home Premium" of "Professional". Niet aan taal of (geheugen) architectuur :) .

Om deze reden kan je dus ook (Zoals je zelf ook al dacht) de code gebruiken bij de x86-64 variant van het OS.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• HgnX
Oke, fantastisch, bedankt voor de feedback. Ik heb geen mogelijkheid om een 64bit cd te krijgen van mn retailer, dus ben nu een 64b ISO aan t binnentrekken en die ga ik branden op een dvdtje. Nu werd er gewag gemaakt van ingebouwde malware? Nu ben ik onbekend hiermee, is n simpele virusscan hiervoor voldoende of moet ik gebruik maken van de voorgenoemde crcs van technet? Is de kans groot dat er iets inzit als ik m torrent?

Verwijderd

Soms/vaak zijn die torrents voorzien van andere prut of aangepast zodat er geen activatie nodig is. Daarom is het verstandig om de MD5/SHA1 code van het bestand te vergelijken zodat je zeker weet dat deze origineel is.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:09

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Weet iemand of het uitmaakt WAT voor DVD je hebt?

Kan me vaag herinneren dat het niet uitmaakt welke DVD je hebt, maar dat de key dat bepaald, maar dat weet ik niet zeker.

Als dat laatste zo is, kan ik wel een ISO van mijn DVD maken namelijk... (Heb een originele Ultimate DVD)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Laten we dat maar niet doen?

GoT is geen uitwisselboard voor (c) Software.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.