Toon posts:

alleen nieuwe moederbord of gelijk ook processor

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey mijn mobo is kapot van mijn amd k6-2 400@450
wat zou ik doen gewoon alleen een nieuwe mobo kopen of gelijk upgraden naar een celly 466 ofzo of gewoon deze processor houden. Zou het veel verschil maken want ik speel vooral spellen(q3 en ut enzo) en internetten. Zou het de prijs van die update waard zijn voor de snelheids winst. ok alvast bedankt

Verwijderd

Als ik jou was zou ik inderdaad opzoek gaan naar een nieuwe CPU/mobo-combinatie. Je bent dan nu wel extra geld kwijt maar als je het verschil in prestatie ziet ben je echt wel blij met het nieuwe spul. En met een beetje geluk kun je die ouwe processor nog aan iemand verkopen. Neem bijvoorbeeld een Slot1-BX bord van Abit. Als het geld dan op is koop je er een tweedehands Celeron bij en je games lopen stukken beter. Succes,
Frits

Verwijderd

Topicstarter
jA dat heb ik gedaan ff op de beurs mobo-tje en een celly500 gekocht hopelijk werkt het beetje. Hey weet iemand tot hoever die cel 500 zijn te overclocken zonder extra cooling enzo?

Verwijderd

Helaas had ik met die Celly 500 geen geluk een tijdje terug, kon hem met slocket niet stabiel hoger krijgen dan 600MHz, toen teruggegeven en bijbetaald voor Coppermine550E, die loopt wel op 800MHz stabiel!

Verwijderd

Topicstarter
was dat gewoon mete een standart cooler of met een heel koelings systeem??

Verwijderd

Standaard. CuMine wordt niet errug warm.
Pagina: 1