Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samenstelling basissysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil binnenkort een systeem kopen, Tot nu toe is het dit systeem geworden: http://tweakers.net/gallery/427194?inv_id=219340#tab:inventaris

Vanwege het budget wil ik over een maand of twee een videokaart erbij kopen in de range van 6870, gtx 560, 6950 of een gtx 560 ti.

Graag zou ik willen weten wat jullie van dit systeem vinden en wat er beter kan, het maximale budget is 400 maar hoe minder hoe beter. Ik twijfel vooral over voeding en over het moederbord, usb 3.0 heb ik niet nodig, wel een digitale audiouitgang, want ik wil ook later de pc als bluray speler gebruiken.

Alvast bedankt.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica