Beste Tweakers,
Ik heb deze week BF3 gekocht, onwijs mooi spel. Zwaar voor je pc. Dus met dat in me achterhoofd.
Heb ik de afgelopen tijd een paar upgrades gedaan met me pc.
Ik heb een Dell Ultrasharp gekocht waar ik erg blij mee ben. Heb nieuw geheugen gekocht.
Corsair Dominator 4gb 1600 hz DDR3. Heb me videokaart proccesor 60hz harder gezet.
Totale plaatje:
(ook gekoppeld beneden)
CPU: AMD Phenom II x4 965
Graphics: ATI Radeon HD 6850 790hz 1 gb DDR5 (nu dus 850hz, heeft koperkoeling)
Mem: zie boven.
Board: Asrock extreme3 870
Ik ben erg blij met me setje, heb m via de site hier gekocht (bestbuyguide)
Maar nu het probleem. Battlefield 3 draaid soepel op high. Heeft niet te lange laad tijden. Maar meestal na ongeveer 5-10 min in een server te zitten. Loopt het beeld vast en gaat hij trg naar windows. Er is niets dat het aankondigd. Geen gehapper niks. Het is ook niet een samenhang van moeilijke situaties.
Het is jammer want je ziet het dus niet aankomen.
Hopelijk weet iemand van jullie wat hier gaande is.
Groetjes,
Beeksie
Ik heb deze week BF3 gekocht, onwijs mooi spel. Zwaar voor je pc. Dus met dat in me achterhoofd.
Heb ik de afgelopen tijd een paar upgrades gedaan met me pc.
Ik heb een Dell Ultrasharp gekocht waar ik erg blij mee ben. Heb nieuw geheugen gekocht.
Corsair Dominator 4gb 1600 hz DDR3. Heb me videokaart proccesor 60hz harder gezet.
Totale plaatje:
(ook gekoppeld beneden)
CPU: AMD Phenom II x4 965
Graphics: ATI Radeon HD 6850 790hz 1 gb DDR5 (nu dus 850hz, heeft koperkoeling)
Mem: zie boven.
Board: Asrock extreme3 870
Ik ben erg blij met me setje, heb m via de site hier gekocht (bestbuyguide)
Maar nu het probleem. Battlefield 3 draaid soepel op high. Heeft niet te lange laad tijden. Maar meestal na ongeveer 5-10 min in een server te zitten. Loopt het beeld vast en gaat hij trg naar windows. Er is niets dat het aankondigd. Geen gehapper niks. Het is ook niet een samenhang van moeilijke situaties.
Het is jammer want je ziet het dus niet aankomen.
Hopelijk weet iemand van jullie wat hier gaande is.
Groetjes,
Beeksie