Links/rechts ineens omgedraaid..?

Pagina: 1
Acties:

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 15:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Topicstarter
Ik merkte gisteren, bij het spelen van Skyrim, ineens op dat de linker en rechterkanalen van mijn surround versterker omgedraaid lijken te zijn. Oftewel, geluid van links komt van rechts en vice versa.

Ineens, als in, dat had 'ie vroeger niet. Er is niks veranderd aan de kabels. Het geld voor zowel mijn grote frontspeakers als de kleinere surroundspeakers. En het is ook niet aleen Skyrim: ik draaide gisteren nog even de boxen test feature en ook daar lijkt het omgedraaid. Erg vreemd.

Enige wat er is gebeurd is dat mijn versterker (een Pioneer) een paar dagen zonder stroom heeft gezeten (ik was niet thuis).

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:07

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Voor de zekerheid gecheckt of alle aansluiting fysiek toch nog correct zitten? (je weet wel, kabouters...)

Daarna misschien nog een keer resetten (staat vast in de handleiding hoe dat moet).

Life is not about specs, it is about joy!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 15:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Topicstarter
Resetten is een goeie. Die probeer ik vanavond even.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."