Vraag over scythe mugen 2/3

Pagina: 1
Acties:

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:09
Hallo medetweakers,

ik wil binnekort een nieuwe cpu cooler gaan kopen in verband met overclocken om mijn systeem toch een beetje extra te geven,en ik kwam uit bij de mugen serie van scythe omdat ik op tweakers allemaal lees dat dit een goede koeler is prijs/prestatie verhouding.
maar nu kwam mijn vraag: zit er bij de mugen 2 of 3 een 1156 mounting plate want op internet en op de scythe forums staat dat die later pas gereleased is zit dit bij de huidige modellen er al bij of moet je die ook appart bij bestellen.

Gr, ed

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01 09:46
Niet zo moeilijk.. Pricewatch -> pricewatch: Scythe Mugen 2 Rev. B Wat staat er in het lijstje bovenaan ? :)

Ga er maar vanuit dat hij er bij zit, anders kun je hem terugsturen dat hij niet compleet is ;)

• tdm850ed
Ja ik las het ook al in de pricewatch maar heb nog eventjes op internet gezocht maar op de scythe forums stond er dat de backplate van 1156 er niet bijzat maar die posts waren aan de oude kant dus ik dacht stel ik hier toch de vraag.
bedankt voor je antwoord rann

gr

• Metaltaz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09-2022
Ik heb een paar dagen geleden de mug 2 binnen gehad en het was een mooie AMD en Intel compleet setje ook voor de 1156 zaten er plaatjes bij. :-)

Moet wel zeggen wat is dat ding GROOT. :-p

[ Voor 27% gewijzigd door Metaltaz op 12-11-2011 00:18 ]

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01 09:46
Dat is het zeker ;) Let er dus wel goed op dat hij in je kast past!! :)

• tdm850ed
er komt zowiezo een nieuwe case aan met meer mogelijkheden voor cooling en cable management dus zal wel goed komen zal toch wel in een sharkoon t9 passen?
Pagina: 1