Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

silverlight probleem met W7 64 bits na herinstallatie

Pagina: 1
Acties:

• frits67
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-08 12:57
Na complete herinstallatie van W7 home premium 64 bits kan ik niet meer naar RTL gemist kijken.
Ik krijg een zwart scherm met daarin het icoon van `install Microsoft Silverlight `
Verder krijg ik geen foutmeldingen.
Silverlight heb ik al verwijderd en opnieuw als Administrator geinstalleerd maar geen verschil.
Ook heb ik met CC cleaner de register problemen laten herstellen.
Ik gebruik Internet explorer 9.
Alle andere forums over dit probleem heb ik ook al doorgelezen maar ik heb nog geen oplossing gevonden.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
En als je even een andere browser probeert? Dan kan je in ieder geval proberen te achterhalen of je in IE moet zoeken of dat Silverlight helemaal niet lekker werkt. Doet Silverlight het wel op andere websites trouwens?

Desktop | Server | Laptop

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 15:40
Gebruik je de 64bit browser of de 32bit browser?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• frits67
Rupie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:49:
En als je even een andere browser probeert? Dan kan je in ieder geval proberen te achterhalen of je in IE moet zoeken of dat Silverlight helemaal niet lekker werkt. Doet Silverlight het wel op andere websites trouwens?
Hallo,

Op andere websites werkt silverlight wel.
Ik heb Google Chrome geinstalleerd en dan werkt het wel!
Ik was een beetje huiverig om na een schone installatie verschillende browsers te installeren om dit probleem uit te testen maar dit is dus voor mij wel een oplossing.
Trouwens toen ik vanmorgen deze vraag had geplaatst kreeg ik het idee om m.b.v. een payserver de uitzending van voetbalinside te downloaden en op deze manier te kijken naar mijn interesse. ( ik besef wel dat mensen andere interesses hebben maar die andere sites die andere mensen niet kunnen bekijken heb ik dus niet uit getest.)
Ik hoop dat met deze reactie meer mensen het aandurven om een andere browser te installleren. d:)b

Mijn levensmotto is dan ook:

Je krijgt meer spijt van dingen die je niet hebt gedaan dan van dingen die je wel hebt gedaan. :*)

m.v.g. Frits67

• frits67
Puc van S. schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:51:
Gebruik je de 64bit browser of de 32bit browser?
64