Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 7 dagen heb ik nu de Samsung Galaxy S II, en ik heb mijn apps alfabetisch gesorteerd in de verschillende "grids". Maar opeens zie ik dat de apps uit zichzelf verspringen naar andere "grids" zonder dat ik ze daar naar toesleep. Sommige apps blijven wel staan op hun plaats, maar er verplaatsen soms ook max. 8 apps spontaan naar ander "grid". Ik zou graag mijn apps op de plaats houden waar ik ze plaats, en ik vind niet dat de Galaxy S II dat voor mij bepaald.
Wie heeft zoiets ook al eens gehad / gezien op zijn Galaxy S II en weet een oplossing voor mijn probleem?

Ik heb dit probleem ook op Engelstalige fora geplaats, maar heb tot nu toe geen antwoorden gekregen waar ik iets aanheb!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Gezocht in het galaxy s2 topic?

Ik heb daar de oplossing al staan.

En zo moeilijk is het niet, wel tijdrovend.

reyals in "Het Galaxy S II topic - Deel 6"
reyals schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:38:

Ik had hetzelfde probleem. Is wel op te lossen maar kost wat tijd. Via instellingen, applicaties, applicaties beheren, tab alles heb ik twlauncher geopend en daar de gegevens gewist. Vervolgens de telefoon uit en aangezet. Je bent dan alle wijzigingen in de App drawer kwijt, maar ook alles op je homescreens. Die 2 staan dan weer standaard zoals de telefoon werd geleverd. Hierna alles weer ingedeeld zoals ik wil, en het blijft nu gewoon weer staan. De App drawer staan dan gewoon alfabetisch als en lange lijst met alle pagina's vol.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de handige tip, ik heb dit uitgevoerd en het werkte! Alle apps blijven nu alfabetisch staan op mijn Galaxy S II.