Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Chrome] Video's werken niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 18:36

painkill

Pain(k)(ill)

Topicstarter
Sinds ik chrome versie 17 gebruik werken de video's niet meer.
Het gaat hier om video's die je via de video sectie op de FP kunt benaderen.

Dit is vooral goed te zijn bij de volgende video: video: Games op Nvidia's Tegra 3
Wat ik ook doe, in chrome werkt hij niet.

Dit is ook het geval bij: video: Archos 10.1 G9
Welke dan wel weer werkt als ik hem via de review zelf open..

Is dit al bekend?

Ps. Ik kom er net achter dat het alleen op deze pc is, welke op het dev kanaal zit en volledig up-to-date is.
De andere pc is dit ook, maar heeft dan misschien net een instelling anders?

[ Voor 14% gewijzigd door painkill op 11-11-2011 01:34 ]

Mijn SNES verzameling!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 22:06
Dev builds worden voor zover ik weet niet direct ondersteund. Daarom ben ik overgestapt naar stable. Dus waarschijnlijk dat het in de beta of stable weer opgelost is. Hier met Chrome 15 stable nergens last van iig.

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 23:18
Ik heb het zelfde probleem (heb Chrome 16.0.912.75). Draai het besturingssysteem Windows 7 64-bit. Geen enkele video op tweaker.net kan ik afspelen. Het switchen tussen HD (on/off) en fullscreen werkt bij mij wel en de video bij nieuwsbericht: Razer onthult gamingtablet Project Fiona zie ik wel dat de video geladen wordt (afspeel balkje wordt donkerder grijs).
PS: Ik heb AdBlock geïnstalleerd, maar als ik deze uitschakel werken de video's nog steeds niet.

[ Voor 15% gewijzigd door kwinvdv op 11-01-2012 15:34 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Flash al van een update voorzien? Heeft bij mij ook een aantal problemen opgelost (al speelde hier alles wel gewoon in Firefox)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 23:18
Wiethoofd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:07:
Flash al van een update voorzien? Heeft bij mij ook een aantal problemen opgelost (al speelde hier alles wel gewoon in Firefox)
Nee, heb als het goed is de recentste versie (week geleden computer geïnstalleerd) en nu naar de site van adobe ga zegt die ook dat het up-to-date is.

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Video spelen hier ook slecht. Eerste x aantal seconden spelen en dan blijft hij bufferen. (terwijl onderaan alles gebufferd staat)

Chrome 16.0.9* op Win7 x64

Op andere sites ondervind ik geen problemen.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik heb dit zelf even gereconstrueerd:

1 pc met Chrome 16.0.912.77 m & een flashblocker die uitstond, 1 pc met Chrome 16.0.912.77 m zonder flashblocker. Op PC 1 werken de video's niet, op PC 2 wel. Idem op andere PC's waar wel Chrome 16.0.912.77 m op staat maar geen flashblocker

Ik heb de flashblocker op de eerste PC gedeïnstalleerd en Chrome 16.0.912.77 m opnieuw geinstalleerd, maar daar werkten ze ook niet

Vreemd probleem. Een van de devvers gaat er iig even naar kijken of we het rapido kunnen fixen

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Nog vreemder; nu geen enkel probleem meer hiermee. Ik blijf het even monitoren. Sowieso staat er nog iets op stapel mbt de videoplayer, wellicht dat het daar mee is opgelost
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.