Kaiboer support

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:01
Ik zal wel weggemod worden maar toch even aandacht.
De firma kaiboer schijnt zijn europa support te hebben stopgezet.
Hun EU websites zijn weg.
En die Media player die ik op de site van chinesehifi.nl heb gekocht is ook weg.
Zoals jullie weten is deze speler defect en de site reageert niet meer.
Zit nog dik in de garantie en mailen naar de firma kaiboer helpt ook niet.
Domweg geen antwoord.
Voor iedereen die spullen in China besteld, je hebt garantie tot om de hoek.
Voor je rechtten opkomen mag schijnbaar niet op tweakers , want voor je het weet word je topic gesloten.
Kopen mag dus maar als er problemen zijn,jammer dan dan mag je er niks over schrijven.
Ach ja we zijn maar domme consumenten..

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 08:33
Je bestelt spullen vanuit China en je zoekt support in Nederland? Beetje krom? (of ik begrijp je nu helemaal verkeerd).

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Wettelijk gezien ben je importeur en geen consument.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Spaanse site bestaat nog steeds.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor je rechtten opkomen mag schijnbaar niet op tweakers , want voor je het weet word je topic gesloten.
Je topic werd niet gesloten omdat je niet voor je rechten mag opkomen, je topic werd gesloten omdat het enkel uit een klacht bestond, terwijl dit forum is bedoeld voor discussie.

Ik wil je best een nieuwe kans geven om een discussie over deze kwestie van de grond te krijgen, maar dan zou ik je wel willen vragen om een andere toon aan te slaan in je startpost en niet al gelijk te beginnen over wegmodden en de verwachting dat je topic wel weer gesloten zal worden.

Wat mij betreft is hier best ruimte om te bespreken hoe je in dit geval mogelijk nog garantie kan krijgen, of discussie over wat nu eigenlijk je rechten zijn in zo'n situatie, maar geef dan a.u.b. ook aanzet tot zo'n discussie in plaats van enkel je klacht te uiten.

Ik laat dit topic open om het een kans te geven tot een discussie te komen, lukt dat niet, dan gaat het alsnog op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr