Toon posts:

[PW] Vreemde prijzen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://tweakers.net/pwlev.dsp?leverancier_id=5418

Deze winkel heeft wat merkwaardige prijzen in de pricewatch. Steekproefsgewijs lijken alle producten precies 10.000.000 euro te kosten. Een foutje in de koppeling van de shop met de PW? :)

edit:
oeps, 10 miljoen idd :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 22:40 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

10 miljoen is het zelfs!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik ga intern even aan de bel trekken, het is niet de eerste keer dat ik een hoge prijs daar zie :X

Edit: shop op prijsloos gezet. We gaan uitzoeken wtf hier aan de hand is :D

[ Voor 28% gewijzigd door Glaanie op 11-11-2011 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:21

Zorian

What the fox?

Sorry dat ik een soort van topickaap uitvoer, maar het valt er wel een beetje onder:
pricewatch: Intel 320 80GB
Er staat bij deze SSD een prijs van €62,50, maar als je de shop (Take It Now) dan aanklikt komt bijna het dubbele daarvan tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:06
Met die Intel 80GB SSD's is sinds vrijdag al iets aan de hand, maar dat ligt volgens mij niet aan Pricewatch. Vrijdag waren ze ook ineens 'afgeprijst', bij meerdere shops en dat kwam dus ook in de PW. Nadat de shops de stormvloed aan bestellingen doorhadden hebben ze de prijs bij de shop gecorrigeerd - en dat sijpelde enige tijd later ook weer door naar de PW.

Hetzelfde lijkt vandaag ook weer gebeurd te zijn. Ofwel, wat je nu ziet is een Pricewatch die iets achterloopt bij de werkelijke prijzen. Maar de oorzaak is volgens mij begonnen bij de leverancier van de diverse shops die in eerste instantie een te lage prijs naar de shops communiceerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Bedankt voor de melding, maar dit soort individuele meldingen kan je beter via het prijs-meldpunt doen: Als je met de muis over de prijs hovert, ziet je een klein edit-icoontje ernaast verschijnen, waar je op kan klikken en de verdere instructies volgen. Hiermee kan je de prijs melden en zal deze worden nagekeken door mijn collega's. :)

Edit nav bovenstaande post: Dat zou evt kunnen. De Pricewatch prijzen worden 4x per dag opgehaald, dus het kan zijn dat een prijs achterloopt op de realiteit. Dat wil niet zeggen dat je het niet moet melden, graag zelfs, want mocht het gebeuren dat er consequent iets mis is (met de shop of de prijs), dan valt dat sneller op en kan er actie op worden ondernomen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Glaanie op 13-11-2011 14:06 ]

Pagina: 1