Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inconsistente notificaties bovenaan pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:00

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Een kleine visuele bug die mij opviel: de gele notificaties bovenaan de pagina worden op verschillende plaatsen verschillend weergegeven.
  • FP: zwarte tekst; onderstreepte zwarte links.
  • GoT: vette grijze tekst; vette onderstreepte zwarte links.
  • Tweakblogs: zwarte tekst; zwarte links.
Screenshot.

Verder is de eerste regel van de tekst van de notificatie iets ingesprongen, dat lijkt mij ook niet de bedoeling.

Zoals gezegd is het een kleine en puur visuele bug, maar iets in mij wilde dat ik het toch meldde O-)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:30

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Heeft crisp al opgelost (zie [bug] font-weight bleeding in notificaties), dus dat zal binnenkort wel online zijn :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het onderlijnen van de links op tweakblogs is nog iets wat zo te zien nog gefixed moet worden. Het inspringen zal ik dan ook gelijk maar even naar kijken :)

Intentionally left blank

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:00

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Mooi :)

Sorry voor de (half) dubbele report, ik had even snel gezocht maar de titel van de andere thread deed mij niet direct aan het probleem denken ;)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is nu echt helemaal gefixed :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.