Voor het maken van een document ben ik nu wat aan het prutsen met LateX en aangezien ik niet weet in welk subforum ik moet zijn, post ik mijn vraag hier maar even. Ik gebruik Eclipse + TeXlipse plugin + MiKTeX library en ik heb een probleem met het plaatsen van graphics. Als ik een lap tekst typ in mijn .teX file, daaronder een plaatje invoeg, d.m.v.:
begin{figure}
includegraphics{figure.png}
end{figure}
... en daaronder weer een lap tekst typ, gebeurt er het volgende: in de output (PDF) staan de twee lappen tekst keurig onder elkaar, met daaronder twee keer de naam van de file (dus in dit geval: figure.pngfigure.png) en rechts daarvan het plaatje, dat door de tekst maar voor de helft op de pagina past. Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen? Alvast bedankt!
begin{figure}
includegraphics{figure.png}
end{figure}
... en daaronder weer een lap tekst typ, gebeurt er het volgende: in de output (PDF) staan de twee lappen tekst keurig onder elkaar, met daaronder twee keer de naam van de file (dus in dit geval: figure.pngfigure.png) en rechts daarvan het plaatje, dat door de tekst maar voor de helft op de pagina past. Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen? Alvast bedankt!