Anoniem: 419812

Topicstarter
Ik heb mijn nat type op strict staan, een maat van mij heeft het op open staan. Is het dan mogelijk om hem te joinen als hij mij invite? want het lukt namelijk niet. Krijg steeds unable to connect to the host.

Gr
Erik

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-05 12:12
heb je upnp open staan op je router meen me te herrineren dat, dat een vereiste was in MW2.

• Anoniem: 315662
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
nou mijn router heeft niet een upnp en ik heb gewoon party's kunnen maken in MW2. Jij moet hem ook op open zetten. op portforward.com kan je vinden hoe.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 11:17
Dit kan vrij gemakkelijk in twee stappen:

[list=1]
• UPnP aanzetten in de router, of wanneer niet beschikbaar
• DMZ aanzetten voor de specifieke computer (Xbox, PS3, whatever). Het is wel handig als het systeem dan een vast ip heeft buiten de DHCP range.

• MueR
  • Laatst online: 12:10

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

DMZ wil je dus niet aan zetten. UPnP moet voldoende zijn.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• alex3305
  • Laatst online: 25-05 11:17
MueR schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:00:
DMZ wil je dus niet aan zetten. UPnP moet voldoende zijn.
Want? Voor een PS3 of Xbox360 kan dat best een oplossing zijn. Voor de PC kan ik mij er inderdaad iets bij voorstellen dat je dat minder snel zal doen. Maar als de router geen UPnP heeft en er verder geen andere optie is, dan kan DMZ met een goede firewall en virusscanner zeker.

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:17
Anoniem: 315662 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:56:
nou mijn router heeft niet een upnp en ik heb gewoon party's kunnen maken in MW2. Jij moet hem ook op open zetten. op portforward.com kan je vinden hoe.
Nat moet open ja, dat gaat via upnp

Topicstarter
Ik heb namelijk al poorten geopend zoals portforward.com en upnp aangezet, krijg helaas nog steeds de melding strict. Gaat trouwens om de pc versie:)

Beide spelers moeten dus nat type open hebben?

• MueR
  • Laatst online: 12:10

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Indien PC moet je even kijken of er niet een of andere firewall de boel loopt te zieken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• hmmmmmmmmmpffff
Als upnp open staat toch maar even je eigen client aan DMZ toevoegen. Dan werkt het wel denk ik.

Topicstarter
Ja dat wou ik ook al proberen, alleen op deze router is de optie DMZ niet aanwezig.

• hmmmmmmmmmpffff
Wat voor router heb je?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Topicnaam gewijzigd en verplaatst naar SPV

Topicstarter
Thomson-Alcatel TG789vn

• hmmmmmmmmmpffff
Volgens mij moet het wel mogelijk zijn. Google naar thomson TG789vn + DMZ

Topicstarter
Gedaan, dmz is niet mogelijk op deze router, wat een tyfus ding:)

Topicstarter
Echt heel appart alle stappen gevolgd maar nog steeds strict:(

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-05 19:24
Zit je toevallig bij KPN? Heb zelf altijd problemen gehad met hun modems voor IPB. Ze bouwen de firmware zo dicht, dat je er niks in kon veranderen. MW2 bleef bij mij, altijd op strict staan. Andere games kon ik ook nooit hosten Lees de KPN forums maar na. Zit nu bij telfort. Wat een verademing dat modem.

Topicstarter
Ik ben ook weg bij kpn:)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee