Toon posts:

Star wars old republic gamegear Razer

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Onderwerpen

• Anoniem: 387748
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Hallo,

ik had een vraag weet iemand wanneer die game gear beschikbaar is of dat ik heb kan pre order.
Ik wil graag en toetsenbord en headset vervangen. Sinds ik toch star wars ga spelen :)

hier is de link http://www.razerzone.com/swtor

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Staat onder aan in huge letters 'GET MORE INFO'. Give it a try.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Anoniem: 387748
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Siempie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:04:
Staat onder aan in huge letters 'GET MORE INFO'. Give it a try.
sorry weet ik al ik heb register gedaan ik wil alleen weten hoe je dat in Nederland kan krijgen.
Razer spullen verkopen ze hier amper onze gameshop in de buurt is failliet. Ik ben al naar gameamina geweest daar verkocht ze geen randapparatuur voor pc :S. je hoeft zo negatieve reageren als je niet weet. je bent niet te verplicht antwoorden

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Mijn inziens kan/kon dit prima in het SWTOR topic of anders in De Gamelounge, een apart topic is niet echt nodig.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee