Beste Allen,
Op een zojuist opnieuwe geinstalleerde sony Vaio (uit 2008) probeer ik middels vista verbinding te maken met mijn draadloze netwerk. De verbinding opzetten gaat prima en ik krijg gewoon een ip adres e.d. toegewezen. Ik kan daarnaast ook gewoon verbinding maken met alle andere windows pcs in het netwerk en succesvol bestanden oversturen. Echter willen de browsers geen verbinding krijgen met internet (firefox of IE). Het internet werkt wel, met een kabel werkt het wel, en andere pc's hebben via het draadloze netwerk wel gewoon internet.
De informatie op een rijtje
- Laptop uit 2008
- Windows Vista Home Edition.
- Linksys wireless router
- IP toegewezen
- Filesharing mogelijk
- Internet via kabel mogelijk
- Internet via draadloos op andere pc's wel beschikbaar
- Getest met firefox/ie
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Op een zojuist opnieuwe geinstalleerde sony Vaio (uit 2008) probeer ik middels vista verbinding te maken met mijn draadloze netwerk. De verbinding opzetten gaat prima en ik krijg gewoon een ip adres e.d. toegewezen. Ik kan daarnaast ook gewoon verbinding maken met alle andere windows pcs in het netwerk en succesvol bestanden oversturen. Echter willen de browsers geen verbinding krijgen met internet (firefox of IE). Het internet werkt wel, met een kabel werkt het wel, en andere pc's hebben via het draadloze netwerk wel gewoon internet.
De informatie op een rijtje
- Laptop uit 2008
- Windows Vista Home Edition.
- Linksys wireless router
- IP toegewezen
- Filesharing mogelijk
- Internet via kabel mogelijk
- Internet via draadloos op andere pc's wel beschikbaar
- Getest met firefox/ie
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?