Webshops met gratis verzending naar België (En PayPal) ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• J.One
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 14:40
Ik vroeg me af welke webshops gratis (vanaf een bepaald bedrag) verzenden naar België.
De enige interessante hardwareshop die ik tot nu toe gevonden heb is Yagoda.
Maar de keuze is zeer beperkt.

De meeste webshops die ik kan vinden via de pricewatch rekenen allemaal 15€ per zending, met uitzondering op Afuture (10€)

Webshops waar je kan betalen met PayPal zijn ook meer dan welkom :)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:38
Zijn er geen belgische webshops met gratis verzending dan?

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hij zal onze pricewatch wel handig vinden, die laten we eerlijk zijn, niet echt internationaal is.
Maar ik zou toch ook niet zo snel internationaal hardware aanschaffen, altijd zo'n gedoe als je RMA nodig hebt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• J.One
Niet dat ik weet, buiten Conrad vanaf 30€.

edit:

@Rockhopper,

Ik doe het voor de uitgebreide keuze die ik in de webshops heb, en natuurlijk ook voor de pricewatch :)
Een RMA is natuurlijk nooit leuk, 3 tot 4 weken wachten voor je je zending terug hebt.

[ Voor 78% gewijzigd door J.One op 10-11-2011 15:30 ]

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 09:29
rockhopper schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:22:Maar ik zou toch ook niet zo snel internationaal hardware aanschaffen, altijd zo'n gedoe als je RMA nodig hebt.
Ik koop toch praktisch alles in Nederland. Nog nooit echt problemen mee gehad. Bij een defect is het inderdaad vervelender, maar vervelend was het sowieso al ;).
(Ik heb zelfs mijn badkamer online (internationaal) gekocht, het prijsverschil was zo belachelijk groot, dat ik het risico wel durfde te nemen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 21:03
Bol.com levert ook in België voor hetzelfde bedrag als in Nederland (€1,95).
Weliswaar niet gratis, maar met die lage verzendkosten loont het zich niet meer om de eigen auto te starten.

En vergeet niet amazon.de.
Die verzendt gratis naar België vanaf €20,00.

[ Voor 17% gewijzigd door cornfed99111 op 17-11-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
het heel scala aan webshops van coolblue.nl, voor België: www.coolblue.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.One
Bol.com en Amazon.de zijn toegevoegd aan mijn lijstje! :)

En inderdaad Coolblue, maar die shop vind ik vooral interessant voor Smartphones.
Daar hebben ze meestal de beste prijzen en een grote voorraad toestellen (en zeer goeie aftersales service).

De reden waarom ik dit topic gestart ben was omdat ik een nieuwe router wou kopen, de "Netgear WNDR3700".
In de pricewatch is de laagste prijs 79€, maar voor je die in België kan ontvangen is het al bijna 100€.
En betalen met overboeking = nog vier dagen extra wachttijd. Vandaag de vraag naar Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Bij Amazon.de staat die router EUR 84,39, niet slecht.
Persoonlijk vind ik Amazon.de geweldig, en heb er al een 10-15tal bestellingen opzitten. Ook in geval van defecten of retour, is hun service prima.

Verder shop ik ook bij Redcoon.be of Komplett.be.
Geen gratis levering, wel scherpe prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.One
84.89€ is inderdaad helemaal niet slecht. Ik denk dat ik het daar ga bestellen.

Vreemd, toen cornfed99111 amazon.de vernoemde ben ik onmiddellijk gaan zien, maar de router niet gevonden.
En op coolblue is het product "nooit meer leverbaar" en de laatst bekende prijs was daar 115€ .
Dus ik denk dat het amazon.de zal worden :)

Maar als jullie nog tips hebben, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Pixmania is vaak ook erg goedkoop. Zit in Frankrijk en levert aan Nederland, dus vast en zeker ook aan België.

Veel mensen zijn vaak negatief over hen, maar ik heb zeer goede ervaringen: mp3-speler besteld, DOA, retour gestuurd naar Frankrijk, nieuwe gekregen en verzendkosten voor retourneren terug gekregen. :)

• J.One
Inderdaad ook scherpe prijzen, en betalen via PayPal is ook mogelijk, dus deze ga ik zeker onthouden.

In de shopreviews van Pixmania zijn de meningen wel verdeelt. De ene is zeer tevreden, de andere weer niet.
Pagina: 1