Beschadiging Iphone 4s?

Pagina: 1
Acties:

• Jimmyvw
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 21:53
Ik was zojuist mijn screenprotector aan het vervangen en toen viel mij het volgende op:

Afbeeldingslocatie: http://img710.imageshack.us/img710/9638/cimg0963l.jpg

Groter: http://imageshack.us/photo/my-images/710/cimg0963l.jpg/

Ik heb al geprobeerd om het weg te poetsen maar het lijkt onder de glasplaat te zitten?
Kan ik hiervoor terug gaan naar een winkel van T-mobile of moet ik hem opsturen?

Bedankt voor jullie hulp

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 16:50
Misschien is wat meer info handig, als je het toestel namelijk minder dan 8 dagen hebt, dan heb je recht om het toestel direct omgeruild te hebben als het niet bevalt of als er iets aan blijkt te zijn. Het kan dan echter natuurlijk wel zo zijn dat T-mobile op dit moment geen voorraad heeft, zodat het wat langer kan duren voordat ze hem omruilen.

Heb je het toestel langer dan 8 dagen, dan zal je het toestel door t-mobile op moeten laten sturen. Dan zal het gerepareerd worden voor je.

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10 15:17
ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn ipad, ik had deze 3 weken in gebruik en toen viel mij een miniscuul scheurtje in het LCD onder de digitizer op.

ik ben hiermee terug naar de winkel gegaan en heb nu een garantieprocedure lopen.

Battle.net ID: Nirrilith#2845

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:39
Vreemd. Maar aangezien je het er niet af krijgt, gewoon even mee naar de winkel gaan waar die vandaan komt?

• Jimmyvw
Ik heb hem nu 6 dagen en ik heb hem via internet besteld, Kan je dan ook gwn bij een shop van t-mobile langs?

• Draakje5
Geloof het wel ja.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jimmyvw schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:34:
Ik heb hem nu 6 dagen en ik heb hem via internet besteld, Kan je dan ook gwn bij een shop van t-mobile langs?
Als je hem op de webshop van T-Mobile besteld hebt wel ja.

https://discord.com/invite/tweakers

• Draakje5
redfoxert schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:43:
[...]

Als je hem op de webshop van T-Mobile besteld hebt wel ja.
Toch ook als je 'm via een andere webshop hebt gekocht? Of moet je dan bij die webshop aankloppen.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 13:53

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Bij die Webshop of bij Apple zelf?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Jimmyvw
Net in de T-mobile shop geweest,
die aardige mevrouw daar heeft een "log" erover gemaakt.
En nu moet ik met T-mobile bellen om een afspraak te maken om hem om te ruilen,
aangezien de voorraden van de winkels en voor de online bestellingen apart zijn.

Net gebeld met T-mobile en die meneer vertelde mij dat als ik een andere wil,
dan een "2de hands" toestel zou krijgen. En als ik echt een nieuwe wil dat ik deze dan op moet laten halen, alles annuleren en opnieuw bestellen waar weer zo'n 3-4 weken overheen gaat..... en zolang zit ik dan ook zonder telefoon. ( Moet dus voor die 3-4 weken een nieuwe telefoon aan gaan schaffen???)

[ Voor 43% gewijzigd door Jimmyvw op 10-11-2011 15:50 ]

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
@Jimmyvw maar waar heb je hem dan gekocht?

• Jimmyvw
Via de website van T-mobile besteld.

Heb net nogmaals zelf gebeld (zou teruggebeld worden maar niet gedaan) en kreeg toen iemand anders aan de lijn. Die verbond mij door met iemand van een andere afdeling en die ontkrachtte alles wat mij eerder verteld is toen ik de eerste keer belde.

Ik krijg nu over 2-3 weken een !NIEUW! toestel ( met apple seal op de doos) en hoef het toestel dat ik nu heb daarna pas terug te sturen dus alles achteraf toch nog geregeld ( scheelt dus echt met wie je spreekt! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iphone 4s had gelijk allemaal zwarte stippen in het beeldscherm ik terug naar de vodafone winkel zeggen ze doodleuk dat er stof onder het scherm zit waar ik niks aan kan doen heel fijn maar ben me iphone al2 week kwijt en heb nog geen nieuwe... Hebben meer mensen dat probleem gehad?
Pagina: 1