Klanten T-Mobile verbruiken 160TB aan data per week

Pagina: 1
Acties:

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:00

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
nieuws: Klanten T-Mobile verbruiken 160TB aan data per week

De intro strookt niet met het artikel. In de intro:
Klanten van T-Mobile verstoken ongeveer 160TB aan data per week. Dat zegt de provider bij de bekendmaking van de kwartaalcijfers. Hoewel de omzet volgens de provider onder druk staat, boekte T-Mobile bijna een kwart meer winst.
echter, het artikel:
Concrete cijfers over het aantal verbruikte TB's wil T-Mobile niet geven , maar vorig jaar deed de provider dat wel. Toen verbruikten klanten 77TB per week. Met een groei van 108 procent komt het nu uit op een hoeveelheid van rond 160TB.
wellicht wat kleins, maar t ziet er een beetje raar uit, dat iemand iets zegt wat ze niet willen zeggen ;)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
_Mystikal_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:03:
maar t ziet er een beetje raar uit, dat iemand iets zegt wat ze niet willen zeggen ;)
Ze werden gedwongen :| :P
"Zeg nu dat jullie 160TB per week verstoken! NU!!"
[/offtopic]

[ Voor 12% gewijzigd door DennusB op 10-11-2011 13:04 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Lothlórien
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:15
doet me denken aan een vrij recente kop van de Telegraaf "mannen denken aan seks tijdens het strijken"
uit het artikel bleek dan dat 75% (!) van de mannen dit niet doet.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
T-Mobile zegt wel: 'Vorig jaar verstookten klanten 77TB per week, ten opzichte van toen is dat gestegen met 108 procent.' Je hoeft alleen maar het rekensommetje uit te voeren om te weten dat je uitkomt rond 160TB per week nu.

Maar in de basis heb je gelijk: ze zeggen het niet letterlijk, en dus heb ik de bewoording iets aangepast :)

@Lothlorien67 LOL, ik las het eerst omgekeerd en dacht dat je bedoelde dat de Telegraaf een kop had dat mannen aan strijken dachten tijdens seks. Vroeg me al af waarom ;) Maar verder heeft dat niets van doen met deze zaak natuurlijk :)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:00

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
arnoudwokke schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:33:
T-Mobile zegt wel: 'Vorig jaar verstookten klanten 77TB per week, ten opzichte van toen is dat gestegen met 108 procent.' Je hoeft alleen maar het rekensommetje uit te voeren om te weten dat je uitkomt rond 160TB per week nu.

Maar in de basis heb je gelijk: ze zeggen het niet letterlijk, en dus heb ik de bewoording iets aangepast :)
Mooie subtiele aanpassing :)