Toon posts:

Is deze voeding voldoende voor mijn game pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Mijn pc bestaat uit volgende systeem:

Big-Tower CoolerMaster HAF 922 zwart
Ga-z68x-ud4-b3
i7 2600k
HD 6970 2gb
8 gb kingstom ram.
OCZ VTX3-25SAT3-120G 120Gb Series Vertex3 SATA3-600
+ 1TB HDD
2x DVD brander
Voeding Huntkey X7 900W Quad Rail Modulair RETAIL>

Mijn vraag is hoe goed is deze voeding en is deze ruim voldoende voor deze al deze hardware's? Want op tweakers lees ik vaak dat een goede voeding zorgt voor een stabiel systeem! vandaar mijn twijvels over mijn voeding!
en is er verder iets waar ik verandering in kan brengen?

alvast bedankt allemaal. :)

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-02 19:28

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:01
Ik heb met mijn oude configuratie van wat jaartjes terug (pentium 4 bak) altijd goed gedraaid op een huntkey.

Maar zo'n goed merk is het niet, en helemaal met die high-end hardware zou ik toch voor een A-merk voeding gaan.

• 6820s
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-10-2025

6820s

I Have No Greeting!

Excuses voor al het bovenstaande

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:51
Qua vermogen lijkt het mij ruim voldoende, maar zoals Terrz al zegt: je kan beter een A merk nemen.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 18:17
Als het systeem prima draait, is er niets aan de hand. Wellicht is een andere voeding wel efficiënter.
Geld gewoon in je zak houden.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:08
Met 450 Watt heb je al een ruim voldoende voeding.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Volgens mij is die Huntkey X7 gewoon een goede voeding, ook al zijn er misschien betere/voordeligere keuzes.
Voor de zekerheid kun je even wat goede reviews opzoeken.

http://www.itocp.com/htmls/47/n-647.html
Deze is bv van de niet modulaire versie, prima voeding volgens hun.
Ik dacht dat de hele X7 serie wel goed was...

Verwijderd

Topicstarter
Ja want ik heb 149,99 voor betaald, en volgens de verkoper is dit heel goede en zuinig voeding (80+) versie of zo iets. De systeem draait wel gewoon goed, Maar zoals eerder deed hij bij AHCI mode beetje raar, en tijdens gamen happerte hij een beetje niet echt happer, maar als of hij wilde happeren maar dan net weer niet,
Maar bios opnieuw geupdate en ingesteld. en nu doet ie gewoon goed. Maar ik had toch mijn twijvels van heeft die man gelijk of niet?

• 6820s
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-10-2025

6820s

I Have No Greeting!

off topic
mag ik zeggen dat je veel te veel hebt betaald voor die voeding, 100 tot 120 is de afgelopen maanden het gemiddelde volgens pricewatch

Excuses voor al het bovenstaande

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28

Sowieso, we hebben je er al vaker op gewezen: graag op zoek gaan op GoT voordat je een topic opent. Er is al veel hier besproken, er zijn veel vaste plekken voor vaste vragen. Als je even de moeite doet die te zoeken vind je relevante informatie en als je toch een vraag moet stellen zit je gelijk op de juiste plek en krijg je ook de antwoorden die je nodig hebt. Doe daar eens wat mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.