• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:55
Afbeeldingslocatie: http://paulhu.eu/content/uploads/2011/11/spotify.jpg

Muziekdienst:
Spotify is een populaire muziekdienst op het internet. Na landen zoals Frankrijk, Finland, Spanje Zweden en Engeland is Nederland sinds half mei 2010 het zevende land waar de dienst beschikbaar is. Met Spotify heb je de keuze om 15 miljoen liedjes te beluisteren via je computer en/of mobiele telefoon.

Betaald of niet betaald?
Er zijn wel geteld 3 versie van Spotify op de markt. Je hebt de gratis versie, per maand kun je een x aantal uur muziek luisteren, wel met af en toe geforceerde reclame natuurlijk. Vaak zijn dat audio reclames zoals je die weleens op het radio hoort.

Voor 4.99 euro per maand heb je een Unlimited abonnement. Hiermee kan je ongelimiteerd streamend muziek luisteren op je computer zonder advertenties/reclame.

Voor 9.95 euro per maand heb je een Premium abonnement. Met de Premium abonnement is het mogelijk om je gemaakt afspeellijsten ''offline'' beschikbaar te stellen. Je MOET een Premium abonnement hebben wil je van Spotify gebruik maken op je mobiel.

Afbeeldingslocatie: http://paulhu.eu/content/uploads/2011/11/7447B7589C4C297CE2F4A2886BB2C.jpg
.
Android en IOS en zelfs Windows Mobile 6.5 hadden al tijdje een Spotify App, maar sinds de release van Windows Phone 7.5 Mango en de Nokia Lumia 800, hebben de Zweedse eindelijk werk gemaakt voor een Windows Phone 7.5 App. Deze is ook sinds enkele dagen te downloaden in de Marketplace.

[ Voor 95% gewijzigd door TZC-T1-FX op 10-11-2011 17:13 ]

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Werkt leuk, maar ik heb nog wel een paar issues:
1. De eerste keer opstarten werkt Spotify prima, maar als ik de muziek even stop en een paar uur later Spotify weer opnieuw wil opstarten dan duurt dat lang. Lijkt net alsof ik eerst een gewone afspeellijst (via de standaard muziek en video hub) moet gebruiken voordat Spotify het weer doet.
2. Spotify doet een behoorlijke aanslag op de batterij. Vandaag was de eerste dag dat ik het gebruikte en om 15 uur moest ik een collega vragen of ik even een micro-USB kabel kon lenen. Dat moet ik echt beter.

Dit alles met een LG Optimus 7.

• TZC-T1-FX
  • Laatst online: 01:55
Heb je de liedjes thuis eerst gedownload? Of streamde je ze gewoon?

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
rclahsen schreef op donderdag 10 november 2011 @ 03:55:
Werkt leuk, maar ik heb nog wel een paar issues:
1. De eerste keer opstarten werkt Spotify prima, maar als ik de muziek even stop en een paar uur later Spotify weer opnieuw wil opstarten dan duurt dat lang. Lijkt net alsof ik eerst een gewone afspeellijst (via de standaard muziek en video hub) moet gebruiken voordat Spotify het weer doet.
2. Spotify doet een behoorlijke aanslag op de batterij. Vandaag was de eerste dag dat ik het gebruikte en om 15 uur moest ik een collega vragen of ik even een micro-USB kabel kon lenen. Dat moet ik echt beter.

Dit alles met een LG Optimus 7.
Was je constant aan het streamen of juist niet?

• Crack_david
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 09:33
Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Het is de mooiste versie van een Spotify app die ik tot nu toe gezien heb. Mooier dan de iPhone en Android versies. De opties die erin zitten werken goed, de geluidskwaliteit is prima.
Ik ben het eens met de minpuntjes die hierboven genoemd zijn, hij is inderdaad af en toe wat traag en de batterij gaat snel leeg. Nu had ik het ook niet anders verwacht met de batterij dus een teleurstelling kan ik dat niet noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Relief2009 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:10:
[...]

Was je constant aan het streamen of juist niet?
Het was streamen, want de vaste playlists (die ik vaak afspeel) die werden op een of andere manier niet gesynchroniseerd (terwijl ik dat wel had ingesteld).

Maar inmiddels lijkt dat probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Ik mis bij de Windows Phone (nog) de What's New > Top tracks. Op mijn iPhone gebruik ik deze juist om de actuele populaire hits te beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack_david
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 09:33
robertwebbe schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:13:
Ik mis bij de Windows Phone (nog) de What's New > Top tracks. Op mijn iPhone gebruik ik deze juist om de actuele populaire hits te beluisteren.
Wat een oplossing kan zijn is de user spotify toevoegen. (in de zoekbalk spotify:user:spotify invoeren) Hier staan allerlei playlists met Top Tracks, New releases etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Ik krijg helemaal niets als ik in de zoekbalk spotify:user:spotify ingeef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik ben het eens betreffende de look van Spotify op WP, op mijn iPad als Optimus 2x vind ik hem toch ietsjes minder.

Wel heb ik een paar kleine dingen ontdekt waar nog een verbetering voor mag komen.

- Shuffle / Repeat blijft niet altijd opgeslagen in de playlist.
- Als je in Spotify op je zoek knop drukt verslechtert het geluid dramatisch.
- Er is geen mogelijkheid om het nummer door of terug te spoelen.
- Het laden wat eerder is aangegeven.

Dit heb ik doorgegeven aan Spotify (feedback e-mail), maar helaas zonder concreet antwoord of dit in een volgende update verholpen zal worden. Ik ben in ieder geval wel hartstikke blij dat ik het nu ook op mijn Titan kan gebruiken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Ik ben benieuwd hoe de ervaringen zijn met de Spotify-app voor WP op dit moment.
Is de app sinds de release/opmerkingen hierboven nog verbeterd?
Is de batterijduur bij offline Spotify aanzienlijk minder dan bij gewoon afspelen van muziek?

Heb een Omnia 7 en wil er zeker nog een jaartje mee en kan nu een nieuw abonnement uitzoeken.
Gezien de mogelijkheid om een Spotify premium abonnement bij Hi of KPN te nemen wil ik dit graag meenemen in mijn keuze voor een nieuw sim-only abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik gebruik Spotify sinds februari en sinds dien is die iig niet gewijzigd. Ik ben best tevreden en luisteren eigenlijk alleen maar online muziek. Soms trekt het programma binnen een paar uur na het afsluiten de accu alsnog leeg (Lumia 800). Dat vind ik wel een nadeel. Wat ik dan moet doen is de telefoon opnieuw opstarten. Als daar iets aan gedaan kan worden vind ik het een super app.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Telfordia schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:56:
Ik gebruik Spotify sinds februari en sinds dien is die iig niet gewijzigd. Ik ben best tevreden en luisteren eigenlijk alleen maar online muziek. Soms trekt het programma binnen een paar uur na het afsluiten de accu alsnog leeg (Lumia 800). Dat vind ik wel een nadeel. Wat ik dan moet doen is de telefoon opnieuw opstarten. Als daar iets aan gedaan kan worden vind ik het een super app.
Daar kun je ook deze app voor gebruiken:
http://www.windowsphone.c...5a-4075-9b28-685308e1568b

Hoef je de telefoon niet opnieuw op te starten. De battery drain van Spotify stopt dan direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28

TF0

rclahsen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:42:
[...]

Daar kun je ook deze app voor gebruiken:
http://www.windowsphone.c...5a-4075-9b28-685308e1568b

Hoef je de telefoon niet opnieuw op te starten. De battery drain van Spotify stopt dan direct.
Gebruik zelf geen Spotify maar als ik muziek heb gestreamd en ik wil het afspeelscherm weg hebben dan ga ik altijd even naar Music and Videos, start een filmpje, terug naar hoofdscherm en het is ook weg :).

Neemt niet weg dat een app ook wel handig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 15:43
(jarig!)
Megabump :X

Is er al iets bekend over wanneer Spotify ook gratis beschikbaar komt voor Windows Phone? Je kunt het nu wel gratis downloaden, maar je hebt nog steeds een Premium-account nodig om muziek af te spelen. Dit is bij Android en iPhone al een tijdje geleden afgeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Dippie94 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:07:
Megabump :X

Is er al iets bekend over wanneer Spotify ook gratis beschikbaar komt voor Windows Phone? Je kunt het nu wel gratis downloaden, maar je hebt nog steeds een Premium-account nodig om muziek af te spelen. Dit is bij Android en iPhone al een tijdje geleden afgeschaft.
De eerste grote update komt in de lente nu dus ergens binnenkort. Daarna zal Spotify Free komen, maar hoe lang dat gaat duren niemand weet het, Als je na gaat dat deze update al hartstikke lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:48

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ja die update mag er van mijn part NU komen. Die app die er nu is, is gewoon niet af en buggy als de nete. Toch blijf ik bij Spotify omdat 't gewoon heerlijk is, maar de WP app is om te huilen. But it beats dat er niets is...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:51
Wat is het dat mensen missen in de Spotify app? Misschien is het omdat ik alles offline afspeel, maar hij doet precies wat ik wil: muziek afspelen. Ook geen last van bugs daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
(jarig!)
autje schreef op woensdag 23 april 2014 @ 06:26:
Wat is het dat mensen missen in de Spotify app? Misschien is het omdat ik alles offline afspeel, maar hij doet precies wat ik wil: muziek afspelen. Ook geen last van bugs daarbij.
Waarschijnlijk betaal jij 10 euro per maand voor een abonnement, dan is er niks aan de hand (en kun je ook muziek offline afspelen). Echter zijn er mensen die een abonnement niet kunnen of willen betalen, en dan is het gratis beluisteren op Spotify een mooie uitkomst. Dit is wel al mogelijk op de apps voor iPhone en Android, maar nog niet op de app van Windows Phone. Dat is dus wat ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 11:41
autje schreef op woensdag 23 april 2014 @ 06:26:
Ik betaal ook 10euro/maand, maar ik ondervind toch wel verschillende problemen. Bugs, soms stopt de app met muziek afspelen, en moet ik in de app weer op play drukken, niet handig als je op de fiets zit. De app is ook gewoon sloom, het duurt lang om bij de juiste dingen te komen. En over de layout zullen we maar niet beginnen.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Hebben jullie wel eens last van een hard 'tik' geluid bij het wisselen van nummer?
Dit merkte ik op toen ik mijn volume helemaal laag (00) had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:04
Fawn schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:36:
Hebben jullie wel eens last van een hard 'tik' geluid bij het wisselen van nummer?
Windows Phone 8.1 ?
Ik merk het pas sinds ik heb geupgrade naar Windows Phone 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:51
triesvan schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:02:
[...]

Ik betaal ook 10euro/maand, maar ik ondervind toch wel verschillende problemen. Bugs, soms stopt de app met muziek afspelen, en moet ik in de app weer op play drukken, niet handig als je op de fiets zit. De app is ook gewoon sloom, het duurt lang om bij de juiste dingen te komen. En over de layout zullen we maar niet beginnen.... :X
Ik betaal geen 10 euro/maand (Xs4all :D)), maar herken ook de issues ide je noemt niet.

De layout vind ik zelf erg prettig en simpel. Qua artwork zouden ze meer kunnen doen, maar ik zit toch niet de hele tijd naar mijn scherm te kijken als ik muziek afspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Fawn schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:36:
Same here, sinds 8.1. En ik heb niet eens Spotify, dus het zal iets in het OS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
@SpotifyCares weet ook niet wanneer de vernieuwde Spotify app komt. Zal me niks verbazen als Microsoft hier achter zit aangezien zij meegeholpen hebben om de app te bouwen.

" Hey Patrick, we don't have anything to share at the moment, but we'll update as soon as we can /F "

Maar het is nog steeds lente dus ze hebben nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 21:51

superblaag

Mooi spul hoor!

Prima App geworden!
Maar ik blijf op mijn L920 het onderstaande probleem houden.

* Playlist oflline beschikbaar maken
* Playlist wordt gedownload
* Playlist neemt geheugen in
* Playlist niet meer offline beschikbaar maken
* Het geheugen wat in beslag wordt genomen wordt niet minder cq vrijgegeven.

Het enige wat ik dan wel eens doe is een nieuwe install.

Meer mensen met dit probleem?

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

Vandaag maar weer een nieuwe install gedaan van Spotify.

Niemand die mij kan vertellen of ik iets fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Ik maak niks offline, zou het niet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
(jarig!)
Wanneer verwijderen ze nou eens de verplichting om een Premium-account aan te schaffen om Spotify op Windows Phone te gebruiken af?
Op Android en iOS is die verplichting er al een paar maanden af, en in die paar maanden moeten ze dat toch ook wel voor Windows Phone kunnen regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

Irminsul schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:50:
Ik maak niks offline, zou het niet weten!
Probeer het eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
superblaag schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:40:
Prima App geworden!
Maar ik blijf op mijn L920 het onderstaande probleem houden.

* Playlist oflline beschikbaar maken
* Playlist wordt gedownload
* Playlist neemt geheugen in
* Playlist niet meer offline beschikbaar maken
* Het geheugen wat in beslag wordt genomen wordt niet minder cq vrijgegeven.

Het enige wat ik dan wel eens doe is een nieuwe install.

Meer mensen met dit probleem?
Loop hier inderdaad ook tegenaan. mijn oplossing is geworden om niks meer offline te brengen... maar ideaal is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Laatst online: 16:00
Eindelijk is er de langverwachte (voor de 2e keer) update voor Spotify. Nu met gratis streaming muziek. Alleen ik kan nog niet inloggen op Spotify. Meer mensen last van?
http://www.windowsphone.c...82-4203-b7fa-46ddbd07a6e6

edit:
Bij herstart kan ik wel weer inloggen, het blijft Windows :)

[ Voor 12% gewijzigd door L-VIS op 26-08-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Laatst online: 17:44
L-VIS schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:14:
Eindelijk is er de langverwachte (voor de 2e keer) update voor Spotify. Nu met gratis streaming muziek. Alleen ik kan nog niet inloggen op Spotify. Meer mensen last van?
http://www.windowsphone.c...82-4203-b7fa-46ddbd07a6e6

edit:
Bij herstart kan ik wel weer inloggen, het blijft Windows :)
Vandaag geïnstalleerd en zonder problemen in één keer ingelogd met mijn free account (Lumia 630, Windows Phone 8.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Hoe kun je in Spotify zien welk nummer op dit moment aan het spelen is?
2 uur geleden een playlist gestart en ik hoor nu een mooi nummer, maar weet niet welk nummer op dit moment gespeeld wordt.
Lock screen toont ook alleen maar verouderde data. Nummer wat 45 minuten geleden gespeeld is. Ppfff wat een bagger app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Russel88 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:27:
Hoe kun je in Spotify zien welk nummer op dit moment aan het spelen is?
2 uur geleden een playlist gestart en ik hoor nu een mooi nummer, maar weet niet welk nummer op dit moment gespeeld wordt.
Lock screen toont ook alleen maar verouderde data. Nummer wat 45 minuten geleden gespeeld is. Ppfff wat een bagger app.
Volumeknop even indrukken? Normaliter laat WP daar het op dit moment spelende liedje zien.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
Jammer dat de playlist niet te sorteren is op datum, nu staan de leukste en meest recente nummers helemaal onderaan, echt hopeloos.

Web Enrichment

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Per ongeluk voeg ik een album of nummer aan een queue.
Echter lukt het me niet om de queue te legen zonder m'n telefoon herstarten.
Iemand een idee hoe dit moet in WP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
Hoe vergelijkbaar is Spotify voor WP met Spotify voor IOS?

Ik zit namelijk in de situatie dat ik nu een iPhone 4 heb, maar misschien naar WP overstap (Lumia 830) omdat ik geen 500+ euro meer uit wil geven voor een telefoon. Echter stel ik wel de eis aan WP dat Spotify gewoon top moet werken, aangezien dat een van de de meest gebruikte apps op mijn iPhone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Spotify werkt prima voor mij op de L925

Offline, shufflen, liedjes toevoegen aan lijsten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Laatst online: 22:01

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Het enige waar ik wel eens tegen aanloop is het volgende:
Je drukt op het menu icoon linksboven in het scherm, vervolgens druk je op "playlists". Om een vage reden springt hij dan vaak terug naar het scherm "populair Playlists".. M'n vriendin heeft een 930 en ik een 1020 , beide merken we dit soms op.
Dit is echter wel het enige kritiek / irritatiepuntje, voor de rest werken offline playlists en nummers toevoegen aan een queue gewoon prima

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
dat klinkt mij dan als muziek in de oren.
* flauwe woordgrap *

Mooi dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Laatst online: 27-08 13:26
Bij mij werkt app wel goed maar vervelend dat app precies altijd 2x start als ik 1e keer op playlists druk. Alsof ie elke keer moet inloggen.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik ben benieuwd of mensen met een premium account ook Spotify Connect hebben op hun Windows Phone om bijv. te kunnen streamen naar een audio installatie. Ik heb Spotify gemaild, maar zij geven aan dat het alleen mogelijk is met een premium account. Voor ik ga betalen wil ik eigenlijk wel even zeker weten dat deze optie op WP beschikbaar is.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:43
Nee, de Connect optie is helaas (nog) niet aanwezig in de WP app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

dEX2340 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 06:47:
Bij mij werkt app wel goed maar vervelend dat app precies altijd 2x start als ik 1e keer op playlists druk. Alsof ie elke keer moet inloggen.
Dit probleem heb ik ook, best irrirant. Elke keer komt dat scherm met die verschillende genres etc. weer naar voren. Ook heb ik de laatste tijd dat hij plotseling op pauze gaat, maar dit kan ook door m'n nieuwe headset komen.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
cmndr_adama schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:32:
Nee, de Connect optie is helaas (nog) niet aanwezig in de WP app.
Toch vreemd dat ik al in 3 mails genoemd heb dat het om de Windows Phone app gaat en ze maar blijven adviseren hoe ik het aan moet zetten en ik een premium abonnement moet nemen hiervoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Bij mij is de app geupdate en het heeft een volledig nieuw uiterlijk, vergelijkbaar met de overige OS'en en de desktop app! Geen connect functionaliteit, maar de app werkt en stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Hier ook de update ontvangen en meteen even getest. Werkt ook een stuk soepeler. Vooral bij het zoeken van nummers. Draait zelfs lekker op m'n 520. Top dit :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 18:19
Ik heb ook de update ontvangen, eindelijk "Your music" toegevoegd! Hier ben ik heel blij mee, hoef ik geen playlists meer te maken van albums die ik graag wil bewaren. Dit is de functie waarvan ik niet begreep dat dit op Android zo heerlijk werkte en op WP ontbrak...
Nieuwe look is ook prima, een half jaar geleden ging het er op Android en iOS ook zo uitzien :X

Ben erg benieuwd of de innerlijke werking van de app nu ook beter is, of de state beter bewaard wordt als de app niet actief is op de voorgrond. In de auto een playlist starten en na een tijdje de app weer openen was altijd slecht vond ik, omdat de app dan weer volledig opnieuw opstartte. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Even een paar dagen aangekeken, maar de laatste update is echt heerlijk! :)

Eindelijk fatsoenlijk mijn muziek benaderen en natuurlijk het donkere thema i.pv. al dat wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik ben er over het algemeen tevreden over op mijn L520
Echter een irritant probleem waar ik tegen aan loop is dat het gebruik van de app er spontaan voor zorgt dat random artiesten gestopt worden met volgen.
Ik heb al contact opgenomen met support, die hun best doen, maar ze hebben het probleem nog niet kunnen traceren.
Iemand anders die dit probleem herkent?
Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd, helaas geen oplossing. Ik moet nog gaan testen met een testaccount dat ze voor me hebben, misschien dat het in m'n account zit. Maar het is een langdurig proces, omdat het niet te reproduceren is.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

Nog een andere kleine ergenis buiten de langzaamheid om:

Bij een hervatting van het programma is de shuffle geen shuffle meer en begint de speellijst weer opnieuw met shuffle.

Sowieso heb ik vaak het idee dat de volgorde hetzelfde is.

Herkenbaar iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ik weet niet precies wat je bedoelt superblaag maar als ik uit de app geweest ben en de muziek gestopt was dan start de app soort van bevroren op.

Ik kan wel het menu openen maar de muziek afspelen die nog open stond kan dan niet meer. Ik gebruik overigens de gratis dienst.

Is dat vergelijkbaar met jouw probleem?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
Ik vind de Spotify app een drama op mijn 535.
Hij is retetraag, en als ik na een kwartier zonder iets te doen bijvoorbeeld de telefoon weer van standby haal, dan moet hij een hele tijd laden voor ik uberhaupt iets kan doen.
Ik kom van een Nexus 5 waar ik eigenlijk bijna alleen maar lof kan uitspreken over hoe de app daarop werkte. Tevens is het ook vervelend dat als ik in de auto stap de app niet verder gaat met afspelen waar ik gebleven ben. Ik moet de app eerst opnieuw opstarten en dat duurt meteen weer even. En zelfs dan werkt het nog niet fijn.
Ik hoop zo dat dat met de komst van WP10 afgelopen is. Tevens mis ik de Spotify Connect optie erg, want mijn gramofon kan ik nu alleen met mijn tablet bedienen terwijl ik dit met de telefoon handiger vond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Ik ben bang dat het opstarten niet aan het OS ligt, maar aan de App zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09 01:36
Poulusma schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:11:
Ik vind de Spotify app een drama op mijn 535.
Hij is retetraag, en als ik na een kwartier zonder iets te doen bijvoorbeeld de telefoon weer van standby haal, dan moet hij een hele tijd laden voor ik uberhaupt iets kan doen.
Ik kom van een Nexus 5 waar ik eigenlijk bijna alleen maar lof kan uitspreken over hoe de app daarop werkte. Tevens is het ook vervelend dat als ik in de auto stap de app niet verder gaat met afspelen waar ik gebleven ben. Ik moet de app eerst opnieuw opstarten en dat duurt meteen weer even. En zelfs dan werkt het nog niet fijn.
Ik hoop zo dat dat met de komst van WP10 afgelopen is. Tevens mis ik de Spotify Connect optie erg, want mijn gramofon kan ik nu alleen met mijn tablet bedienen terwijl ik dit met de telefoon handiger vond....
Misschien is Xbox music een idee? ik denk er over om die te gaan gebruiken. Zelfs iets goedkoper als je een jaar abbo neemt. Die app werkt wel gelukkig. Al kan het idd. met Windows 10 ook wel beter worden,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Kunnen jullie nog albums pinnen? Mij lukt het niet meer, ondanks dat ik er meerdere in vorige versies gepinned heb. Gaat om saved albums die offline beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
Nazlive schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:13:
[...]

Misschien is Xbox music een idee? ik denk er over om die te gaan gebruiken. Zelfs iets goedkoper als je een jaar abbo neemt. Die app werkt wel gelukkig. Al kan het idd. met Windows 10 ook wel beter worden,.
Bedankt voor de tip, kan ik eindelijk weer muziek vinden die telkens ongemerkt van spotify verdwijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Nazlive schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:13:
[...]

Ik heb geen idee hoe groot hun muziek database is, en of je je afspeellijsten zo over kan zetten. Maar dan heb ik niets meer aan mijn gramofon ;)
En om nou iedere keer mijn Xbox aan te zetten om een muziekje te luisteren vind ik ook wel ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
Met http://soundiiz.com/#/converter kun je playlists overzetten (kan wel even duren). Xbox music is onder andere met een app (windows 8/10 of windows phone) en via het web te beluisteren. Bovendien kunnen muziekbestanden op onedrive geupload worden en dan zijn deze ook te luisteren via de apps.

[ Voor 22% gewijzigd door regtur2 op 06-07-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
Poulusma schreef op zondag 05 juli 2015 @ 23:14:
[...]

Ik heb geen idee hoe groot hun muziek database is, en of je je afspeellijsten zo over kan zetten. Maar dan heb ik niets meer aan mijn gramofon ;)
En om nou iedere keer mijn Xbox aan te zetten om een muziekje te luisteren vind ik ook wel ver gaan.
Ik weet ook niet waarom het Xbox music heet, maar je kan gewoon op alle devices 'xbox music' afspelen. http://www.xbox.com/nl-NL/music, voor je gramafon apparaat durf ik het niet te zeggen. Google het eens zou ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 00:29
Nazlive schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:28:
[...]
Ik weet ook niet waarom het Xbox music heet,[...]
Omdat Xbox voorlopig nog Microsoft's entertainment merk is. Xbox One en 360 zijn maar twee van de 5 producten die er onder vallen. Zie ook Xbox Video en Xbox Live (waar video en music eerst onder vielen).

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 06-07-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Nazlive schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:28:
[...]

Ik weet ook niet waarom het Xbox music heet, maar je kan gewoon op alle devices 'xbox music' afspelen. http://www.xbox.com/nl-NL/music, voor je gramafon apparaat durf ik het niet te zeggen. Google het eens zou ik zeggen..
Had ik al gedaan! Maar als ik muziek via mijn hifi set wil afspelen, zal ik toch echt de xbox aan moeten doen Anders zou ik het ook niet weten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
Caelorum schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:09:
[...]

Omdat Xbox voorlopig nog Microsoft's entertainment merk is. Xbox One en 360 zijn maar twee van de 5 producten die er onder vallen. Zie ook Xbox Video en Xbox Live (waar video en music eerst onder vielen).
Over de naam gesproken :)
http://www.nu.nl/internet...heet-voortaan-groove.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
Poulusma schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:24:
[...]

Had ik al gedaan! Maar als ik muziek via mijn hifi set wil afspelen, zal ik toch echt de xbox aan moeten doen Anders zou ik het ook niet weten ;-)
Je bent afhankelijk van een bepaalde applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Nazlive schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:03:
[...]

Je bent afhankelijk van een bepaalde applicatie?
Ik ben afhankelijk van de officiele Spotify app, deze bied mij geen spotify connect ;-)
De Denon App die bij mijn receiver hoort met Spotify Connect levert niet de gewenste flexibiliteit en snelheid, daarom heb ik een Gramofon gekocht :-)
En ik verdom het om een bluetooth adapter aan te schaffen, ik heb er niet eens een vrij stopcontact voor >:)
Maar als je een tip hebt hoor ik het graag. Ben namelijk niet zo'n fan van allerlei Third Party apps uitproberen e.d. het moet gewoon werken zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik had het niet meer verwacht, maar het is toch gebeurd: een update voor Spotify. :o
Eerste snelle indruk is goed, UI ziet er goed uit en hij reageert ook een stuk sneller.
Inmiddels ben ik over van de L520 naar de L640XL op W10M.Mijn probleem heb ik met de oude client overigens al niet meer mogen ervaren met de oude Spotify app op mijn L640XL.
Dus ik hoop nu dat dat probleemloos blijft werken.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
Op mijn 930 onder W10M geeft Spotify steeds de boodschap "Je bent offline". Heb de app al verwijderd en vanuit de Store opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

De versie die ik nu heb is 5.2.3.0. Is dat ook inderdaad de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
janchtw schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:33:
Op mijn 930 onder W10M geeft Spotify steeds de boodschap "Je bent offline". Heb de app al verwijderd en vanuit de Store opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

De versie die ik nu heb is 5.2.3.0. Is dat ook inderdaad de laatste versie?
"Je bent offline" krijg je te zien als je in de app "offline gebruik" aan hebt staan.
Dit kan je in de app zelf gewoon veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
Bedankt voor de tip! Hij stond al online maar jouw opmerking zette mij wel aan het denken en dus heb ik het schuifje even op offline gezet en daarna weer terug naar online waarna het was opgelost.

Edit: Het blijkt toch wat anders te zitten. Iedere keer als ik de app heb afgesloten en daarna weer opstart komt ie weer met de boodschap dat Spotify offline is. Ik moet dan eerst weer het schuifje heen en weer halen om muziek te kunnen draaien.

[ Voor 38% gewijzigd door janchtw op 01-07-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:48

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Even een kick.

Vandaag kocht ik Spoticast tegen in mijn zoektocht voor een castapp voor spotify zodat ik lekker mijn Chromecast audio kan gebruiken. Ik had als eens een youtube cast app van dezelfde club en die werkte wel lekker.

Net deze geprobeerd en je gebruikt de spotify app dus zelf niet meer, gevolg. Mindere UI (dat zeker) maar wel streaming / connect functionaliteit :) Het werkt hetzelfde als de apps van Sonos. Je meldt je aan als het ware.

Ik heb 'm nu even in gebruik (trail) en vind het heerlijk werken, vooral het voordeel dat je gewoon sneller bent, omdat de app sneller werkt dat de spotify app (wat eigenlijk vrij apart is). En je kunt streamen :* O+

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

@zwahiel, ik heb deze app ook een tijdje gebruik. Insteek is nét even anders, maar na wat gewenning werkt hij inderdaad prima. En inderdaad een stukje vlotter dan de reguliere Spotify app. (al is deze ook minder traag geworden na de laatste update van vorige maand)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Pagina: 1