Hoi
voordat ik begin... ik weet niet of ik het hier mag plaatsen omdat ik dit misschien in een apart forum moet maar ik kon geen forum vinden waar ik dit dus kon vertellen
Gisteren heb ik eindelijk mijn pc onderdelen ontvangen
en natuurlijk heb ik ze gelijk in elkaar gezet
nadat ik klaar was wou ik het natuurlijk ook testen
maar het vervelende is, als ik op de power knop druk dan gaat alles aan ( de 2 LED's op de GTX 560 TI en de LED op mn moederbord en de fans ) en na 1 seconde gaat alles weer uit maar de LED's blijven nog steeds aan ( groen kleurig )
ik moet steeds weer de voeding uit doen en dan weer aan om dat nog een keer te kunnen doen ( hopen dat het dan wel lukt )
ik heb alle kabels aangesloten op de goede plek
hier is een plaatje van de onderdelen die ik heb aangesloten:

en dit zijn alle componenten die ik dus heb:
De HDD heb ik gekocht bij alternate hellaas staat die niet in de pricewatch
ik wou eerst de voeding en de moederbord terug sturen naar alternate maar ik heb me bedacht omdat ik misschien beter eerst aan de professionals kan vragen
owja als ik de computer opstart dan krijg ik niets te zien op mn beeldscherm
en als ik de pc aan heb dan hoor ik een zacht piep geluid dat nooit stopt ( tenzij ik de stekker eruit trek )
het klinkt net als de pieptoon die zogenaamd niet hoorbaar is voor oudere maar dan wat zachter
en ik heb wel de goud kleurige "schroefjes" gebruikt zodat de moederbord niet de kast aanraakt
kan iemand mij misschien hiermee helpen?
* sorry als ik het niet zo duidelijk heb uitgelegd zit half slapend dit te typen
*
voordat ik begin... ik weet niet of ik het hier mag plaatsen omdat ik dit misschien in een apart forum moet maar ik kon geen forum vinden waar ik dit dus kon vertellen
Gisteren heb ik eindelijk mijn pc onderdelen ontvangen
en natuurlijk heb ik ze gelijk in elkaar gezet
nadat ik klaar was wou ik het natuurlijk ook testen
maar het vervelende is, als ik op de power knop druk dan gaat alles aan ( de 2 LED's op de GTX 560 TI en de LED op mn moederbord en de fans ) en na 1 seconde gaat alles weer uit maar de LED's blijven nog steeds aan ( groen kleurig )
ik moet steeds weer de voeding uit doen en dan weer aan om dat nog een keer te kunnen doen ( hopen dat het dan wel lukt )
ik heb alle kabels aangesloten op de goede plek
hier is een plaatje van de onderdelen die ik heb aangesloten:

en dit zijn alle componenten die ik dus heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sharkoon Vaya | € 22,60 | € 22,60 |
| 1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 57,07 | € 57,07 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M1A1333C9 | € 17,66 | € 17,66 |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 95,90 | € 95,90 |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 54,60 | € 54,60 |
| 1 | Asus ENGTX560 Ti DCII TOP/2DI/1GD5 | € 197,- | € 197,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 444,83 | |
De HDD heb ik gekocht bij alternate hellaas staat die niet in de pricewatch
ik wou eerst de voeding en de moederbord terug sturen naar alternate maar ik heb me bedacht omdat ik misschien beter eerst aan de professionals kan vragen
owja als ik de computer opstart dan krijg ik niets te zien op mn beeldscherm
en als ik de pc aan heb dan hoor ik een zacht piep geluid dat nooit stopt ( tenzij ik de stekker eruit trek )
het klinkt net als de pieptoon die zogenaamd niet hoorbaar is voor oudere maar dan wat zachter
en ik heb wel de goud kleurige "schroefjes" gebruikt zodat de moederbord niet de kast aanraakt
kan iemand mij misschien hiermee helpen?
* sorry als ik het niet zo duidelijk heb uitgelegd zit half slapend dit te typen