Beste mede-tweakers,
Dit is mijn eerste casemod sinds tijden. Al jaren niets meer gedaan met modden en/of luxe systemen.
Maar het begon te kriebelen, dus ik ben maar weer aan de slag gegaan!
Nu is het niet echt een casemod (ik spuit alleen de case over en hier en daar een paar kleine modjes), maar ik was wel van plan om steeds met stapjes steeds verder te gaan. Vandaag een begin gemaakt, want mijn pakketjes kwamen binnen! Bedankt HighFlow hiervoor en voor jullie sublieme service!
Zo ziet mijn systeem er op het moment uit:

Maar hier past nog maar net mijn systeem in...
Mijn systeem bestaat overigens uit:
-AMD Phenom X6 100T
-Asus M4A89GTD-PRO/USB3.0
-Asus Radeon HD 6950
-Kingston 4 x 4GB
-Samsung DVD-RW
-Samsung spinpoint F3 1TB
-OCZ Revodrive 3 240GB
-Nexus Prominent 5
-Scythe Muge 2 Rev. B
-Zalman ZM-MPC1
-Bonte verzameling fans
Maar vandaag kwamen de pakketten binnen!:)

Jaja, U ziet het goed: een witte Little Devil! Maar die was in de aanbieding, die ga ik overspuiten, als een beginnetje aan gemaakt...Eerst uit elkaar:

Vervolgens in de schuur beginnen met zwarte primer (in progress..):

Dat was het voor vandaag! Morgen wat extra spuitbussen halen, net te weinig gehaald...
En nog sorry voor de slechte foto's, mijn camera is stuk
Maak nu foto's met mijn telefoon
Morgen volgende update met alles (hopelijk) gespoten en een lijstje met nieuwe onderdelen die erin komen!
Dit is mijn eerste casemod sinds tijden. Al jaren niets meer gedaan met modden en/of luxe systemen.
Maar het begon te kriebelen, dus ik ben maar weer aan de slag gegaan!
Nu is het niet echt een casemod (ik spuit alleen de case over en hier en daar een paar kleine modjes), maar ik was wel van plan om steeds met stapjes steeds verder te gaan. Vandaag een begin gemaakt, want mijn pakketjes kwamen binnen! Bedankt HighFlow hiervoor en voor jullie sublieme service!
Zo ziet mijn systeem er op het moment uit:

Maar hier past nog maar net mijn systeem in...
Mijn systeem bestaat overigens uit:
-AMD Phenom X6 100T
-Asus M4A89GTD-PRO/USB3.0
-Asus Radeon HD 6950
-Kingston 4 x 4GB
-Samsung DVD-RW
-Samsung spinpoint F3 1TB
-OCZ Revodrive 3 240GB
-Nexus Prominent 5
-Scythe Muge 2 Rev. B
-Zalman ZM-MPC1
-Bonte verzameling fans
Maar vandaag kwamen de pakketten binnen!:)

Jaja, U ziet het goed: een witte Little Devil! Maar die was in de aanbieding, die ga ik overspuiten, als een beginnetje aan gemaakt...Eerst uit elkaar:

Vervolgens in de schuur beginnen met zwarte primer (in progress..):

Dat was het voor vandaag! Morgen wat extra spuitbussen halen, net te weinig gehaald...
En nog sorry voor de slechte foto's, mijn camera is stuk
Morgen volgende update met alles (hopelijk) gespoten en een lijstje met nieuwe onderdelen die erin komen!
"what if we all die?" "Then my boot will find your ass in hell!"