• pmkoning
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik wil voor deze camera een geheugen kaartje kopen. Volgens de handleiding kan er max 1gb memory pro duo in. Weet iemand of er ook een grotere capaciteit in kan. In mijn(beperkte) ervaring met hardware kan er vaak een grotere capaciteit in. Nu kan ik hetnatuurlijk gewoon proberen, maar als het niet werkt zit ik met een kaartje dat niet werkt en nergens anders in kan..... al mn andere spullen werken gewoon met (micro) sd.

Iemand een idee of beter nog, ervaringen??

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

link
Oude ebay verkoop waar er 4gb voor je camera werd verkocht. Het is niet echt een bewijs dat het gaat werken, i know, maar meer kon ik zo snel ook niet vinden.

Misschien meest handig om van iemand (om mij via V&A vragen van tweakers) een pro duo kaartje lenen, om te proberen. Ik vermoed dat er weinig mensen in F&V hier zijn die deze camera ook hebben en ook niet als jij wilden weten / probeerden er een groter kaartje in te stoppen.

Ik heb een telefoon gehad met pro duo geheugen, die slikte geen grotere kaartjes dan de specs ook opgaf, maar ook dat zegt weinig over jouw geval.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten