Ik heb nu sinds een paar weken ubuntu geinstalleerd maar krijg het nog steeds niet aan de gang zoals ik wil
er zijn 3 progammas die ik onder windows primair gebruikte
irfanview
total commander
bordermaker
irfanview heb ik geinstalleerd gekregen via winetrick
totalcommander heb ik ook draaiende gekregen alleen kwam ik er niet bij mijn hd ?
in plaats daarvan heb ik krusader geinstalleerd, heel mooi en doet bijna hetzelfde als total commander. alleen krijg ik het niet voor elkaar op irfanview te koppelen aan de jpgs zodat als ik op een jpg klik in krusader dat de foto wordt geopend in irfanview
bordermaker is ook een linux en java versie voor dus daarvan dacht ik dat het geen probleem zou zijn maar ik krijg een java dependcy fout en wat ik dan moet doen ? ik heb java 7 geinstalleerd maar krijg bordermaker nog steeds niet geinstalleerd
Iemand ideeen hoe ik deze problemen kan oplossen ???
of toch maar windows installeren ?
er zijn 3 progammas die ik onder windows primair gebruikte
irfanview
total commander
bordermaker
irfanview heb ik geinstalleerd gekregen via winetrick
totalcommander heb ik ook draaiende gekregen alleen kwam ik er niet bij mijn hd ?
in plaats daarvan heb ik krusader geinstalleerd, heel mooi en doet bijna hetzelfde als total commander. alleen krijg ik het niet voor elkaar op irfanview te koppelen aan de jpgs zodat als ik op een jpg klik in krusader dat de foto wordt geopend in irfanview
bordermaker is ook een linux en java versie voor dus daarvan dacht ik dat het geen probleem zou zijn maar ik krijg een java dependcy fout en wat ik dan moet doen ? ik heb java 7 geinstalleerd maar krijg bordermaker nog steeds niet geinstalleerd
Iemand ideeen hoe ik deze problemen kan oplossen ???
of toch maar windows installeren ?